Hallo mensen, ik heb gezocht maar kon het niet vinden dus vandaar deze post maar, Ik heb dus een probleem met mijn, Club 3d GeForce FX-5600 ,Ik heb de kaart net nieuw ik heb hem gekregen dus zeggen dat het een slechte kaart is heb ik niets aan want ik heb hem al en kan em niet ruilen.
Het probleem is dus alsvolgt; Ik heb mijn hd geformateerd, windows XP er op nieuw opgezet en ik wil de kaart testen nadat ik de nieuwste nvidia drivers en direct x 9 heb gedownload en geinstalleerd wil ik even mijn kaartje gaan testen, dus ik installeer en start neverwinter nights, date die even up to date, en ik start het spel, Microsoft visuale C++ error, hmm zeer naar maarja sinds het in het spel zat ik het spel opnieuw instaleren, hmm nog steeds... naja misschien komt het door de direct... avijn.. het komt er op neer dat ik de officele drivers (all 3) als zowel de nieuwste van het web en direct x zowel 9 als 8.1 heb uitgeprobeerd en ook nog windows er ondertussen 2 keer heb op gezet.
Heel naar want het komt waarschijnlijk door mijn video kaart...
Hier mijn kreet.
!HELP!
Nog enkele andere stats,
Processor x86 Family 6 Model 4 Stepping 2 AuthenticAMD ~999 Mhz
Totaal fysiek geheugen 384,00 MB
Beschikbaar fysiek geheugen 240,33 MB
Totaal virtueel geheugen 1,28 GB
Beschikbaar virtueel geheugen 1,03 GB
Het probleem is dus alsvolgt; Ik heb mijn hd geformateerd, windows XP er op nieuw opgezet en ik wil de kaart testen nadat ik de nieuwste nvidia drivers en direct x 9 heb gedownload en geinstalleerd wil ik even mijn kaartje gaan testen, dus ik installeer en start neverwinter nights, date die even up to date, en ik start het spel, Microsoft visuale C++ error, hmm zeer naar maarja sinds het in het spel zat ik het spel opnieuw instaleren, hmm nog steeds... naja misschien komt het door de direct... avijn.. het komt er op neer dat ik de officele drivers (all 3) als zowel de nieuwste van het web en direct x zowel 9 als 8.1 heb uitgeprobeerd en ook nog windows er ondertussen 2 keer heb op gezet.
Heel naar want het komt waarschijnlijk door mijn video kaart...
Hier mijn kreet.
!HELP!
Nog enkele andere stats,
Processor x86 Family 6 Model 4 Stepping 2 AuthenticAMD ~999 Mhz
Totaal fysiek geheugen 384,00 MB
Beschikbaar fysiek geheugen 240,33 MB
Totaal virtueel geheugen 1,28 GB
Beschikbaar virtueel geheugen 1,03 GB