Toon posts:

Probleem Club 3d GeForce FX-5600

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen, ik heb gezocht maar kon het niet vinden dus vandaar deze post maar, Ik heb dus een probleem met mijn, Club 3d GeForce FX-5600 ,Ik heb de kaart net nieuw ik heb hem gekregen dus zeggen dat het een slechte kaart is heb ik niets aan want ik heb hem al en kan em niet ruilen.

Het probleem is dus alsvolgt; Ik heb mijn hd geformateerd, windows XP er op nieuw opgezet en ik wil de kaart testen nadat ik de nieuwste nvidia drivers en direct x 9 heb gedownload en geinstalleerd wil ik even mijn kaartje gaan testen, dus ik installeer en start neverwinter nights, date die even up to date, en ik start het spel, Microsoft visuale C++ error, hmm zeer naar maarja sinds het in het spel zat ik het spel opnieuw instaleren, hmm nog steeds... naja misschien komt het door de direct... avijn.. het komt er op neer dat ik de officele drivers (all 3) als zowel de nieuwste van het web en direct x zowel 9 als 8.1 heb uitgeprobeerd en ook nog windows er ondertussen 2 keer heb op gezet.

Heel naar want het komt waarschijnlijk door mijn video kaart...

Hier mijn kreet.

!HELP!

Nog enkele andere stats,

Processor x86 Family 6 Model 4 Stepping 2 AuthenticAMD ~999 Mhz
Totaal fysiek geheugen 384,00 MB
Beschikbaar fysiek geheugen 240,33 MB
Totaal virtueel geheugen 1,28 GB
Beschikbaar virtueel geheugen 1,03 GB

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
En als je nou eens een andere DirectX game probeerd? Beetje simpel om je FX5600 gelijk de schuld van alles te geven. :P

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

Oude kaart al weer even teruggezet? Zo ja, nog steeds problemen? Voltages gecheckt? etc. etc.

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Zucht...dus je hebt C++ geinstalleerd staan..okay...common practice om efkes je opstartlijst schoon te maken, waarschijnlijk heb je zoveel troep op je pc ge-installeerd staan dat hij bij het opstarten zo'n 200Mb alleen al aan opstartende programma's heeft staan!

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
@ SuperAars, hij slaat al vast bij dxdiag, bij de test voor direct3d versnelling.
@ igg, hoe weet ik wat de voltages zijn en hoe kan ik die veranderen?
@ swampy, ik heb een clean instalatie van windows xp, dus ik heb helemaal geen junk op mijn pc behalve xp, dus daar kan het niet aan liggen... in theorie.

Verwijderd

test die kaart in een andere pc

als ie het dan nog niet doet dan moet je maar garantie claimen
en hoezo kan je em niet ruilen?

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

voltages kun je in je bios zien, anders met met motherboard monitor of een ander programma.

Heb je al met een andere (bv je oude) kaart al getest? of deze kaart in andere pc?

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Het zou kunnen liggen aan een slechte crack voor nwn...
Als je met een originele legale versie werkt gaat dit niet op, maar het kan er wel duidelijk aan liggen..

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ehm... NWN is OpenGL based niet DirectX.

Als DirectX Diagnostics al niet eens opstart dan zou ik eerst maar eens de Detonators en DirectX 9 opnieuw installeren.
Pagina: 1