Vandaag net mijn nieuwe pc binnengekregen en natuurlijk gelijk proberen over te clocken.. ik had de fsb dus op 233 gezet, zodat die liep op 2,79... kan weinig kwaad dacht ik. Maar toen wou de pc ineens niet meer booten dus ik ctrl-home drukken voor een biosreset.
Dat lukte dus.. had snel in de bios voor de zekerheid de instellingen nog op failsafe gezet.. weer restarten dus.. dan komt die niet verder dan het controleren van de netwerkkaart. Dus ik dus op f10 gedrukt zodat je in het bios reflash menu etc komt. Probeerde dus de bios te reflashen.. maar hij komt niet verder dan 2 stipjes en piepte de hele tijd door. Ik dus de pc maar uitgezet.. en weer aangezet.. maar al het beeld liep op elkaar over.
Heb de pc gelijk maar uitgezet dus weetniet wat er verder aan de hand is?
Is mijn bios nu kaduk Kan ik op een manier de bios nog reflashen oid?
Dat lukte dus.. had snel in de bios voor de zekerheid de instellingen nog op failsafe gezet.. weer restarten dus.. dan komt die niet verder dan het controleren van de netwerkkaart. Dus ik dus op f10 gedrukt zodat je in het bios reflash menu etc komt. Probeerde dus de bios te reflashen.. maar hij komt niet verder dan 2 stipjes en piepte de hele tijd door. Ik dus de pc maar uitgezet.. en weer aangezet.. maar al het beeld liep op elkaar over.
Heb de pc gelijk maar uitgezet dus weetniet wat er verder aan de hand is?
Is mijn bios nu kaduk Kan ik op een manier de bios nog reflashen oid?