Toon posts:

[WC] koelpasta AS3 vloeibaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
'k heb laatst mijn waterkoeling opnieuw ingebouwd (andere kast gekocht..), nieuwe koelpasta er op enz..
maar de temp was iets hoger dan daarvoor..

dus ik dacht net, dan doe ik er overnieuw koelpasta tussen, dus ik mijn AS3 gepakt
ik doe een kleinbeetje op m'n proc... ligt er gewoon een plasje AS3 op m'n amd :?

't is waarschijnlijk helemaal vloeibaar geworden door de hitte, 'k heb het er maar weer snel af gehaald en m'n spuitje AS3 in de vriezer gelegt.

maar nu het probleem, als ik die AS3 zo uit de vries haal, kan ik het dan gewoon op m'n proc doen?.. of zou ik condens vorming oid kunnen krijgen door het temp verschil?

Verwijderd

Wat zijn je temps dan?

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:03
Condens krijg je denk ik wel door dat het in de vriezer heeft gelegen je kunt het toch ook een tijde laten liggen en als je proc afgekoelt is en je as3 warmer is erop doen?

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Kan het niet zijn dat de AS3 'geschift' is oid ? een soort van DOA dus, aangezien het mij heel vreemd lijkt dat koelpasta vloeibaar wordt bij verhoogde temperatuur, want dat krijgt ie namelijk ook te verduren op een warme proc.

Verwijderd

Topicstarter
m'n kamer temp is op dit moment tussen de 32 en 33 graden.. prog werd iets van 43 - 45 graden ... nadat ik hem wat terug geclocked had.... 166 mhz x 12 ipv 200 mhz x 12

Hiervoor zat de temp van m'n proc ong 5-7 graden hoger dan de kamer temp

Ik zal m'n as3 er maar even uit halen en idd ff laten liggen... misschien dat het dan wel mee valt...

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

niet zo moeilijk doen.. ik gok dat je hetzelfde hebt als ik.

als ik de ac3 lang niet gebruik komt er eerst een druppel vocht uit. Gewoon op een papiertje doen en even doorknijpen, daarna komt er weer normaal spul uit. Dit heb ik iedere keer. Das vast iets waardoor het minder snel uitdroogt ofzo. Als het in de vriezer heeft gelegen kan je het daarna gewoon gebruiken, maar smeer het er niet in half bevroren toestand op want als het dus van dat bevroren vocht is gaat het niet heul goed de koelpasta uithangen.

Zie het als pindakaas die te lang in de kast heeft gestaan. Effe roeren! :D

PS. deze fout maak ik nogal eens..

ik onthoud dat mijn processor zo rond de 50 graden is. Meestal als ik dan iets heb gedaan waardoor de processor eruit moest of het koelblok eraf moest zet ik de computer aan en juig ik dat ie nog maar 45 graden wordt. Ik vergeet dan altijd dat ik alleen 's nachts aan de computer knutsel en dat het dan zoiezo kouder is in de kamer.

[ Voor 24% gewijzigd door Pixal op 09-08-2003 18:57 ]

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-01 16:06
als je as3 te lang laat liggen word het idd vloeibaar ik heb het ook gehad ik heb het er gewoon opgesmeerd i.c.m. luchtkoeling dit werd ook iets warmer maar nog wel stabiel.
ik heb het maar voor een tijdje alles gaat er toch binennkort uit wabt ik ga ook over naar water :P.
Maar ik zou je aanraden gewoon niew koelpasta te kopen ik dank niet dat het nog erg goed gaat koelen.

May Lyssa aid you

Verwijderd

Pixal schreef op 09 augustus 2003 @ 18:55:
Zie het als pindakaas die te lang in de kast heeft gestaan. Effe roeren! :D
Schudden voor gebruik... :Y)

Verwijderd

Topicstarter
zooo... dat zit er weer op...

ik heb het ff laten liggen om op temperatuur te komen.
het spuitje zelf zat wel onder de condens, ff met een handdoek er langs, klaar..

temp is weer 2 graden gedaald ... :)

@Pixal: effe roeren in het AS3 spuitje? :D

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Pixal heeft het bij het rechte eind: het is gewoon beetje vocht dat uit de AS3 komt. FF doorknijpen en je hebt je gewone koelprut weer ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.