Toon posts:

update sony dvd brander van 2.4 naar 4 speed

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ergens gelezen dat sony een firmware update verschaft (gratis) om de sony dru 500 (2.4 speed) te upgraden naar een 4 speed brander. nu heb ik de sony DWU-10A OEM aangeschaft.
er mij ook verteld dat dit gewoon de dru 500 is, alleen zonder software, boekjes e.d.
nu is mijn vraag dus..... is dit ook zo en kan ik deze dan ook upgraden met die firmware??????
en zo ja, waar kan ik die firmware update vinden???? ik kan hem op de site van sony zelf niet vinden.
weet iemand hier iets van????

met vriendelijke groet,
johnny

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-03 16:12
't scheelt dat die update pas sinds december 2002 beschikbaar is, voor de DRU500A.

Daarnaast zijn de nieuwere drives uiteraard nog niet voorzien van de nieuwe firmware, ook al ben je 9 mnd verder.

Verder zal google je ook niet echt kunnen helpen aan firmware, dat woord is geblocked.

Ook nero zal niet aangeven hoe snel ie brand, dat ruikt ie zomaar.

En de groeten moet je zeker doen, anders helpen ze je hier niet.

ff serieus: gewoon op de site van Sony te lurken, en als je met Nero infotool (of whatever) gekeken had had je allang gezien dat je DVD+R op 4x kan fikken.
En zoiets weet je toch voordat je koopt? Of koop je eerst een PC, en ga je dan kijken wat erin zit?

Google op [google=firmware sony dwu-10a] had ook wel geholpen.

Verwijderd

Topicstarter
daar heb je misschien gelijk in, maar ik heb gewoon heel impulsief gekocht. deze prijs vond ik naar mijn inziens redelijk, vandaar dat ik heb gekocht heb. ik had al wel geinformeerd naar verschillende merken en sony stak er bovenuit. verder heb ik nog nooit met een dvd brander gewerkt, dus het is een beetje uitproberen en veel vragen.
bedankt in ieder geval voor de info.

gtz
johnny

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Met beetje slim zoeken kom je al heel ver :)

Voor de rest hoef je niet zo te smijten met vraagtekentjes, wij zijn niet blind ;)

Tot slot gaat dit topic dicht. Het waarom lees je hier: [faq]registratievoorwaarden[/] >> forumgedrag/huisregels B)

Dit topic is gesloten.