Toon posts:

Heatsinks van Hercules 9700 Pro halen

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een mogelijkheid om de heatsink aan de onderkant van de GPU te halen? Hier zit een vrij hoge heatsink op die eraf moet om andere koeling te plaatsen. De heatsink zit er helaas opgeplakt. Ben bang om iets te beschadigen.

Verwijderd

Zie je ook hoe hij vast zit? Gewoon met lijm? En je wilt zeker een passieve Zalman heatsink plaatsen?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Use the search...

Hier zijn echt al meerdere topics over geweest, waarin heel veel verschillende tips zijn gegeven...misschien handig om die eerst eens door te lezen voor je er een nieuw topic over opent...

Edit: Search uitgevoerd met "losmaken " en "heatsink".

[ Voor 9% gewijzigd door Brede P op 09-08-2003 17:13 ]

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Nylon draadje plus fohn :z

As easy as 1 + 1 :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 13:19
15 minuten in boterhammezakje in de vriezer, en hupla ze liggen eraf

Verwijderd

Ik heb dus een Club3d Pro. Prachtig kaarjte. Hij klokt goed over. Nu heb ik al mem sinks er op geplakt. Nu wil ik dus ook AS3 op mijn gpu plaatsen. Maar is dit verstandig? Ik bedoel, Zal het me veel helpen?

maar ja.. een beetje tweaker.... ;)

• Fludizz
  • Niet online
probleem had ik ook :) Föhn + schroevendraaier en met beleid wrikken... kwam er ineens vanaf :) videokaart was intact, is later overleden door te veel OC'en ;) was maar een TNT2

• JayVee
  • Laatst online: 14-11-2025

JayVee

shibby++!

Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 17:17:
Ik heb dus een Club3d Pro. Prachtig kaarjte. Hij klokt goed over. Nu heb ik al mem sinks er op geplakt. Nu wil ik dus ook AS3 op mijn gpu plaatsen. Maar is dit verstandig? Ik bedoel, Zal het me veel helpen?

maar ja.. een beetje tweaker.... ;)
Als je die spacer eraf haalt helpt het zeker (heb het zelf gedaan, heb ook pix ervan...). En dan AS3 erop, prima.

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:00

LopeZ

Too much is never enough

Zoek, is al zooo vaak langsgekomen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.