Weet iemand een mogelijkheid om de heatsink aan de onderkant van de GPU te halen? Hier zit een vrij hoge heatsink op die eraf moet om andere koeling te plaatsen. De heatsink zit er helaas opgeplakt. Ben bang om iets te beschadigen.
Verwijderd
Zie je ook hoe hij vast zit? Gewoon met lijm? En je wilt zeker een passieve Zalman heatsink plaatsen?
Use the search...
Hier zijn echt al meerdere topics over geweest, waarin heel veel verschillende tips zijn gegeven...misschien handig om die eerst eens door te lezen voor je er een nieuw topic over opent...
Edit: Search uitgevoerd met "losmaken " en "heatsink".
Hier zijn echt al meerdere topics over geweest, waarin heel veel verschillende tips zijn gegeven...misschien handig om die eerst eens door te lezen voor je er een nieuw topic over opent...
Edit: Search uitgevoerd met "losmaken " en "heatsink".
[ Voor 9% gewijzigd door Brede P op 09-08-2003 17:13 ]
Nylon draadje plus fohn 
As easy as 1 + 1
As easy as 1 + 1
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
15 minuten in boterhammezakje in de vriezer, en hupla ze liggen eraf
Verwijderd
Ik heb dus een Club3d Pro. Prachtig kaarjte. Hij klokt goed over. Nu heb ik al mem sinks er op geplakt. Nu wil ik dus ook AS3 op mijn gpu plaatsen. Maar is dit verstandig? Ik bedoel, Zal het me veel helpen?
maar ja.. een beetje tweaker....
probleem had ik ook
Föhn + schroevendraaier en met beleid wrikken... kwam er ineens vanaf
videokaart was intact, is later overleden door te veel OC'en
was maar een TNT2
Als je die spacer eraf haalt helpt het zeker (heb het zelf gedaan, heb ook pix ervan...). En dan AS3 erop, prima.Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 17:17:
Ik heb dus een Club3d Pro. Prachtig kaarjte. Hij klokt goed over. Nu heb ik al mem sinks er op geplakt. Nu wil ik dus ook AS3 op mijn gpu plaatsen. Maar is dit verstandig? Ik bedoel, Zal het me veel helpen?
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Zoek, is al zooo vaak langsgekomen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()