Toon posts:

BenQ AWL700 Kopen of niet ? ..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lees hier redelijk verschillende ervaringen , na 8meter geen ontvangst, en 40 meter verderop nog prima ontvangst... Verder heeft de computer totaal van
juli-augustus ook een positieve review..

Het gaat mij vooral om ontvangst, slechte handleiding of een snmp inteface-je maakt me niet zo veel uit.

Bij mn buren heb ik een recent een linksys routertje geïnstalleerd, en die vind ik vergeleken met mijn accesspoint van edimax maar een matig signaal hebben.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Je hebt al een access point maar je wilt een tweede kopen? Dan maakt het bereik toch niet zoveel meer uit? Of is het een 802.11g AP?

Nee, het is gewoon een 802.11b.

[ Voor 36% gewijzigd door tweakerbee op 09-08-2003 16:52 ]

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
AP gaat naar mn zus, van de linux gateway wordt een stand-alone patience-pc'tje gemaakt voor mamma :) . En de nieuw te kopen router gaat dat dus allemaal vervangen

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-07 14:43

AleXtc

Wannabe Pirat

'k heb de 500 en vind het wel een oke ding :)
Alleen is het bereik minder dan die van de Intel pro wireless 11mbit AP.
Gelukkig kost ie wel een ssssttttuuukkkk minder dan die Intel :P

Qua kastje is het erg verzorgd enzo. Handige muur-ophang-beugel, software is netjes, makkelijk up te daten etc en de support reageert vlot bij problemen (ja mijnes wilde niet flashen, hebben ze bij latere versies gefixed).

Verwijderd

Topicstarter
AleXtc : Hoe zit het met je afstand, kan je een beetje in de tuin zitten als je ap op 2 hoog zit ? met linksys valt me dit dus tegen