Toon posts:

is een 32pw8818 daadwerkelijk anders daneen 8807

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een jaar klungelen met mijn 32pw8807 krijg ik van Philips het aanbod om de tv te ruilen tegen de nieuwe 32pw8818.
Helaas kan ik nog niet veel info vinden over dit model en of het waard is om deze om te wisselen.
Mijn 32pw8807 heeft echter alle breedbeeldklachten die hij maar kan hebben o.a. donkere balken aan de zijkant, vage strepen over het beeld (vooral zichtbaar bij voetbalwedstrijden) en donkere balken bij RGBweergave van DVDspeler.
De 32pw8818 lijkt mij echter gewoon de 32pw8807 (dezelfde kast etc.) en dat deze verbeterd is op bepaalde punten.
Hij kost echter minder nieuw :?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Dat hij minder kost is wel te verklaren.
Breedbeeld begint steeds algemener te worden, wordt steeds meer gemaakt, dus wordt steeds goedkoper per stuk om te maken...

Verwijderd

HI

Ook ik had een klein jaar problemen met de 32PW8807 en heb inmiddels een 8818 gekregen (ongeveer 2 maand geleden.)
Problemen: spontaan in storing vallen, bewegend beeld op momenten dat dit niet hoort, teletext erg vaak in de war, e.d.

Deze nieuwe heeft dezelfde spec's als de vorige!
Wat echter wel vreemd is dat dit nieuwe type nergens op de nederlandse site van Philips staat! (laat staan dat ze dat in winkels weten)
En ook niet in de folders (tenminste niet twee maand geleden toen ik mij met deze shit bezighield.
Als je zoekt kan je er wel docu van vinden, ik kwam indertijd op de zwitserse site van philips terecht. weet dit niet meer zeker is al een tijdje geleden.
Je kan ook de advieslijn van Philips bellen.

Mijn ervaringen zijn positief, het beeld is zelfs iets beter dacht ik (weet dit niet zeker aangezien de laatste van 3 reparaties hij drie maand is weggeweest!) 8)7
Ik had er een zeer hard hoofd in dat deze wel goed zou zijn, maar dit is gelukkig wel het geval.

Ik gebruik de afstanbediening van de 8807 nu, handiger als die van de nieuwe.
(handzamer en klokfunktie zit niet onder een klepje)

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Bedankt voor je snelle reactie.
Hopelijk is de geometry ook gelijk goed en zijn er geen vlekken in beeld.
Maar wat ik moeilijk uit jouw post kan halen is het feit of de 32pw8818 gelijk goed was.
Ik kan het ook lezen als was de 32pw8818 niet gelijk goed en is hij al diverse malen gerepareerd.
Het zou wel geweldig dat ik dan een goed toestel heb en mijzelf niet kapot erger op de bank.
Wel jammer van de calibratie.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem maar besteld en zal mijn reactie wel plaatsen als hij er is.