Hoi lui,
Op internet is er weinig info te vinden over de gebruikerservaringen met deze kast evenals hier op GoT. Ik zit er over te denken om deze case te kopen.

Ik kom er alleen niet uit of er nou 2 x 40 mm of 2 x 80 mm fans inzitten. OCmodshop heeft het nl. over 40 mm, terwijl Overclockersonline het over 80 mm heeft
. Scheelt nogal in herrie. Lian Li is zo mogelijk nog kariger. Gewicht kan ik ook niet vinden.
Lastig is dat hier micro atx psu's inmoeten
. Een gewone atx voeding lukt van z'n lang zal ze leven niet... Weet iemand een winkel waar ze goeie stille micro atx voedingen verkopen? Ik zag op GoT dat Spaceboy ook deze kast heeft met een ctw voeding uit de pricewatch. Deze maakte echter een 'takkeherrie' volgens hem. Overigens neem ik aan dat een 235 watt voeding wel een xp 1800, nforce2 micro atx bordje, 2 hdd's en 1 optische drive trekt.
edit
Weet iemand wat voor casefans erin zitten en nog veel belangrijker, hoeveel cfm deze hebben?
/edit
Mochten er meer mensen op GoT zijn die deze kast hebben, hoe bevalt 'ie?
Op internet is er weinig info te vinden over de gebruikerservaringen met deze kast evenals hier op GoT. Ik zit er over te denken om deze case te kopen.

Ik kom er alleen niet uit of er nou 2 x 40 mm of 2 x 80 mm fans inzitten. OCmodshop heeft het nl. over 40 mm, terwijl Overclockersonline het over 80 mm heeft
Lastig is dat hier micro atx psu's inmoeten
edit
Weet iemand wat voor casefans erin zitten en nog veel belangrijker, hoeveel cfm deze hebben?
/edit
Mochten er meer mensen op GoT zijn die deze kast hebben, hoe bevalt 'ie?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2003 14:29 ]