• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-02 18:18
Is er misschien iemand die weet of het een beetje makkelijk is om bij de trilmoter in een 8850 te komen? Er was namelijk een tijdje dat me 8850 alleen trilde als ie ondersteboven in me zak zat, je zou dus zeggen dat de trilmoter gewoon een beetje los zit. Ik heb een torx schroevendraaier voor nokia, en heb de kapjes er wellis afgehaald maar kan me nog herinneren dat ik volgens mij echt niet snapte hoe ik de telefoon verder uitelkaar moest halen.
Als iemand nog voor vanavond een reactie zou kunnen plaatsen zou het chill zijn. Zaterdagavond met een niet trillende telefoon is nogal gaar.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Verwijderd

de antennekap kun je er in ieder geval aftrekken, dan kom je weer 2 torxschroeven tegen

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-02 18:18
De eerste 4 schroeven kan ik er inderdaad uithalen. Dat zijn dus de 2 onder de accu en de 2 onder de antenne kap maar hoe haal ik hem nou verder uit elkaar.
Overigens doet mij trilmoter het nu weer wel, hij doet het dus gewoon af en toe. Ik denk dus dat ik hem gewoon moet aandrukken.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.