[DOS]USB driver voor DOS (recente)

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.theinquirer.net/?article=10215
bij toeval kwam ik er langs, het stuk is vrij recent en aangezien de bron in een oosterse taal is, komt dit engelstalige stukje wel mooi uit.
Panasonic heeft een driver voor USB onder DOS ontwikkeld, volgens de tekst zelfs voor USB2.0. Via "duse" blijkt bij een check dat zij hem ook er neer gezet hebben; 'k had echter eerst nog nooit van duse gehoord....
Direct naar de Panasonic site: http://panasonic.co.jp/pc...rw/kxlrw40an/license.html
en klik dan op het blauwe vakje linksonder. Welke bedstanden e moet hebben staat bij de 1e referentie. Het is een driver ook voor branders zo te zien.
Wellicht niet helemaal conform de rules, maar vond dit vermeldenswaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 10:02
en wat kan je ermee? onder dos? hooguit een schijfje die via usb aan je pc hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
doe maar eens een search ..... dan zie je hoe vaak er in het forum al naar gevraagd is.... dit had ik daarin nog niet voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
wat ik zo vreemd vind: met de ghost 2003 diskette kon je al lang usb 2.0 schijven aanspreken onder dos. ik moet er wel bij zeggen dat dit naar mijn ervaring nogal buggy is. (hangen bij het opstarten bij het zoeken naar usb devices etc.)

[ Voor 16% gewijzigd door smvs op 09-08-2003 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghost 2003 gebruikt geen MS-Dos maar PC-Dos, deze kon al langer overweg met USB
en met dat buggy heb ik nog geen problemen gehad, ik gebruik ghost heel met een directe usb verbinding tussen 2 pc's en dat gaat heel goed.

en dit lijkt me makkelijk om mijn USB-Stick vanuit DOS te kunnen gebruiken voor als windows weer eens niet opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen USB-stick. Meld eens of het gelukt is met deze driver!
Pagina: 1