Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Met alle respect, maar Xafer kan je nooit tweemaal een -1 geven. Er is 1 nick die we altijd zien en deze haalt modpoints op. Er moet dus voor de tweede een nick van Xafer zijn die we over het hoofd zien. Bij zo'n domme [censuur] betwijfel ik dat dat kan.
Het is een troll, maar je kan zo iemand niet altijd automatisch de schuld geven. De post was uiteindelijk een alternatieve nieuwsposting.
(goed punt eigenlijk dat er bij de p4 al een superkoeler zit die de Orb overbodig maakt).
Maar goed, volgens een of andere [censuur] ben ik je vriendje, dus zal ik je als vriend behandelen ook
.
edit:
, nader bekeken had Xafer al voor je gepost en kon je dus niet eens modereren. 2 Hidden nicks is zelfs voor [censuur] een beetje té.
, nader bekeken had Xafer al voor je gepost en kon je dus niet eens modereren. 2 Hidden nicks is zelfs voor [censuur] een beetje té.
Het is een troll, maar je kan zo iemand niet altijd automatisch de schuld geven. De post was uiteindelijk een alternatieve nieuwsposting.
(goed punt eigenlijk dat er bij de p4 al een superkoeler zit die de Orb overbodig maakt).
Maar goed, volgens een of andere [censuur] ben ik je vriendje, dus zal ik je als vriend behandelen ook
Ik geef dus niemand automatisch de schuld. In tegenstelling tot {censuur}. Ik vind dit gewoon een k*tmoderatie. Natuurlijk heb ik vermoedens, maar die uit ik hier niet. Duidelijk is mij wel dat er een/meer nicks rondlopen die dit soort berichten omlaag modden, ookal zijn ze informatief. Of dit louter op mijn nick gebeurt of omdat de info niet in hun straatje past (of beide
), is onduidelijk maar beide redenen zuigen natuurlijk.
[edit] typo
[edit] typo
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Indien je Xafer niet eens bedoelde, dan neem ik alle woorden terug en beschouw het bovenstaande stukje als niet verzonden.
Ik had je al een Behulpzaam gegeven voordat ik deze thread las 
Je geeft antwoord op de vraag van WarPuppy, dus ben je behulpzaam.
Je geeft antwoord op de vraag van WarPuppy, dus ben je behulpzaam.