Toon posts:

[XP] maakt volgerde patches uit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zit hier nu als een maniak alle security patches te downloaden omdat ik geen zin heb om elke keer update te draaien en ik de patches liever lokaal op de HD heb staan(dus a.u.b geen 'draai gewoon windows update' of 'waarom draai je niet gewoon windows update' reacties:)
Nou vroeg ik we wel af af de volgorde van patch install van enig belang is.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 23:15

Klippy

Still Game

Nee.

Maar ik zou iig wel eerst SP1 erop zetten en de anderen kan je daarna los downloaden. In SP1 zitten er heel veel he, lijkt me toch handiger dan alles los :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

LiquidSilver schreef op 09 August 2003 @ 13:12:
Nee.

Maar ik zou iig wel eerst SP1 erop zetten en de anderen kan je daarna los downloaden. In SP1 zitten er heel veel he, lijkt me toch handiger dan alles los :)
helemaal mee eens :9

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-05 16:08

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Dit klopt niet helemaal:

SP1 is inmiddels alweer zo oud dat er al weer zo veel updates na zijn dat je alleen met SP1 nog lang niet echt "bij" bent.

Punt 2:

Als je alles download van windows update wil dit zeggen dat:
Als je bv windows media player 9 download je niet eerst de beveiliging updates van 8 hoeft te doen.

Dat als je Directx 9.0b er op zet, je niet eerst patches voor 9.0 / 8.0 hoeft te doen.

En dit zelfde geld voor frameworks 1.1, als je 1.0 er al op had hoef je natuurlijk niet eerst die beveiliging updates er op te zetten en dan pas 1.1. Dit kun je meteen doen. :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-05 14:44

_Thanatos_

Ja, en kaal

(dus a.u.b geen 'draai gewoon windows update' of 'waarom draai je niet gewoon windows update' reacties:)
Ik kan het toch ff niet laten om te zeggen dat XP een service heeft die dat *allemaal* automagisch voor je kan doen. Het downloaden en installeren zelfs. En je kan zelfs opgeven wanneer dat dan moet gaan gebeuren.

Zeg nou zelf, het is toch veel handiger als je er gewoon geen omkijken naar hebt? ;)

日本!🎌

Verwijderd

_Thanatos_ schreef op 10 augustus 2003 @ 03:50:
[...]

Ik kan het toch ff niet laten om te zeggen dat XP een service heeft die dat *allemaal* automagisch voor je kan doen. Het downloaden en installeren zelfs. En je kan zelfs opgeven wanneer dat dan moet gaan gebeuren.

Zeg nou zelf, het is toch veel handiger als je er gewoon geen omkijken naar hebt? ;)
Handiger misschien, maar sommige mensen hebben gewoon graag absolute controlle over wat er met hun pc gebeurt :)

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-01 05:18

KompjoeFriek

Statsidioot

somige mensen hebben ook een 56K lijntje, en hebben dus liever dat ze die update's maar 1x hoeven binnen te halen

* KompjoeFriek heeft sinds kort ADSL 8)

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

Pagina: 1