Replies Frontpage / Forum

Pagina: 1
Acties:

• Cavorka
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-03-2018

Cavorka

Internet Entrepreneur

Topicstarter
Vreemdgenoeg lijkt het wel alsof het aantal replies op een FP topic niet overeenkomt met wat hier op het forum staat: op de FP staat bij deze headline 19 replies, maar hier bovenaan op het forum staat 21.

Dus zie:
http://www.tweakers.net
http://got.tweakers.net

en vergelijkt.

Het viel me opeens op.

*Edit:
En nu opeens komt het weer wel overeen. :? (Ja ik had al eerder een aantal keer gerefreshed.) Lopen ze een aantal minuten asynchroon?

[ Voor 17% gewijzigd door Cavorka op 09-08-2003 13:06 ]

the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
omdat de FP niet realtime is (geloof ik) wordt eens in de minuut(?) geupdate

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Cavorka

Cavorka

Internet Entrepreneur

Topicstarter
Okay. Thanks.

the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-03 18:06
De headlines worden eens in de zoveel tijd gerefreshed, vandaar dat er soms verschil in zit als er in de tussentijd van de refresh weer nieuwe reacties bijkomen.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De update trackers worden voor niet-abonnee's om de vijf minuten gerefreshed. Als je een abonnement hebt dan wordt elke keer als je een T.net-page bezoekt de trackers realtime geparsed :).

• Cavorka

Cavorka

Internet Entrepreneur

Topicstarter
Hehe, nice.

Bedankt voor de snelle + duidelijke opheldering.

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-03 18:06
Robin Vreuls schreef op 09 August 2003 @ 13:21:
De update trackers worden voor niet-abonnee's om de vijf minuten gerefreshed. Als je een abonnement hebt dan wordt elke keer als je een T.net-page bezoekt de trackers realtime geparsed :).
Aha! ik wist niet dat voor een abo realtime parsing wordt gebruikt, geeft dat niet een gigantische load?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Voordat de abo's er waren kreeg iedereen een verse page voor de neus. Het grootst gedeelte wordt in de cache gegooid waardoor de load tot een minimum beperkt blijft. Nu heb je iets van vijftienhonderd mensen die een nieuwe pagina voor de neus krijgen en dat stelt niks voor tegenover de beschikbare CPU-power :).
Pagina: 1