midnight club 2 loopt iets traag!

Pagina: 1
Acties:

• fransf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-03-2021
Ik vind dit spel bij mij niet echt super vlot lopen.
Het is meestal erg als er heelveel auto,s rijden en er heelveel poppetjes oversteken.Dan zie je dat de poppetjes heellangzaam over de weg lopen.

Aan me systeem eisen kan het niet liggen denk ik zo.

Pentium 4 1,7 ghz
256 mb ddr dram nvidia geforce fx 5200
512 ddr dram geheugen.
windows xp.

Heb ook alle updates van moederbord geinstalleerd maakt ook neit veel uit.
en wat dingen verandere van me videokaart merkte ook geen verschil.

Weet iemand dit probleem of heeft een ander dit ook?

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik denk, ook als je bekijkt wanneer je slowdown hebt, je CPU het de bottleneck is. Maar geef eens wat meer info over de configuratie van het spel. Kun je bijvoorbeeld traffic vermeerderen of verminderen? Op welke resolutie draai je het spel? FSAA aan?

• fransf
ik draai niet met fsaa aan!
enige configuratie die ik in het spel heb kunnen vinden is: shadows, effects en reflections.
Maar die heb ik allemaal al een keer uitgezet om het uit te proberen, werkte ook niet echt.
ik draai het spel op de laagste resolutie 640*480*32
En wat bedoel je met bottleneck?

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Met bottleneck bedoel ik dat die in vergelijking met de rest van je PC wel wat traag te noemen is. Maar op zich is hij snel genoeg en als je verder nix kunt veranderen weet ik het ook niet. Ik heb het spel niet dus hier houdt het voor mij bij op.

Heb je niet toevallig iets op de achtergrond draaien dat veel van je processor vraagt?

[ Voor 16% gewijzigd door CorteX op 09-08-2003 17:20 ]

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-02 12:35

R-B

Blokkert

Hmm erg raar met dat systeem..
zelfs ik speel aardig goed.. dus je moet ut echt wel redden...

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• fransf
heeft het misschien met de snelheid van me harddisk te maken?
of de speler waar me schijfje in ligt?
Want ook vooral als je gaat starten en alle auto,s moeten wegrijden dat gaat ook niet echt vlot todat de auto,s beetje uitmekaar zijn.
Dan is het beeld pas mooi kwa snelheid.

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-02 12:35

R-B

Blokkert

geef je spec's er is van

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
rateld je schijf veel dan tijdens het spelen

• fransf
spec is maxtor 4k040h2 40gb 5400rpm ultra-ata/100
De schijf is de schijf die ik op geef waar het spel op staat Dus de D schijf
en ja hoor me schijf wel ratelen.
maar niet super veel.

• fransf
Ik ging vandaag weer het spel spelen, maar hoe langer ik het spel speel hoe trager die word, vooral met veel auto,s je zag het beeld echt schuiven zeg maar. weet niemand wat hier de reden voor is?

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:03
Ik denk toch dat de videokaart het probleem is. De FX 5200 is een Budget-versie en presteert over het algemeen toch niet zo goed met 3d-spellen. Probeer je videokaart eens te updaten bij http://www.nvidia.com
Probeer ook het aantal kleuren op 16 bits in te stellen (640*480*16). Verder geloof ik niet dat er een FX 5200 met 256mb geheugen is?

Zorg er ook voor dat je geen andere software draait (Anti-Virus Ad-Watch FireWall System-Monitors) en probeer de swap file wat groter te maken. Je zou evt. ook nog Cacheman kunnen gebruiken om meer geheugen vrij te maken.
Pagina: 1