Gewoon voedingsconnector zoals ook in je HD/CD-ROM/etc. moet.
(Hij heeft alleen de 12 volt nodig)
(Hij heeft alleen de 12 volt nodig)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
No tnx, daar is een forum toch voor?
Tis iig een nieuwe Alpha/Delta vraag (niet de zuigen/blazen kwestie en ook niet welke koeler moet ik nemen)
Als je em gaat aanschaffen: let op dat je er oordopjes bij neemt:P
Tis iig een nieuwe Alpha/Delta vraag (niet de zuigen/blazen kwestie en ook niet welke koeler moet ik nemen)
Als je em gaat aanschaffen: let op dat je er oordopjes bij neemt:P
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
ehm je kan hem toch ook op de fanconnector van je moederboard gooien (in mijn geval een abit kt7)? Of heeft die een te laag voltage?
In je manual kan je vast wel vinden wat voltage en amperage is van die connector. Voltage wil ik wel verklappen: 12V. 
Benodigde amperage voor een Delta AFB HP fan: 0.48A.
Benodigde amperage voor een Delta AFB HP fan: 0.48A.
Volgens computernerd moet je die delta fan op je hd-achtige aansluiting doen want als je hem in het mobo prikt heb je kans de voltage header ofzo op te blazen.... 
Ik doe hem gewoon op de hd stekker is het altijd goed..
Ik doe hem gewoon op de hd stekker is het altijd goed..
Verwijderd
Zoals al gepost, er zitten connectors aan die je ook op je hdd hebt en die zijn dus groter als de connectors op je moederbord. Misschien wanneer je de connector aanpast maar ik ben bang dat ze die connectors niet voor niets zo gemaakt hebben. Dus ik zou het gewoon zo laten... Dus ...Op woensdag 29 november 2000 22:07 schreef Sir_Floppy het volgende:
ehm je kan hem toch ook op de fanconnector van je moederboard gooien (in mijn geval een abit kt7)? Of heeft die een te laag voltage?
weet iemand waar je hem kan krijgen
(niet de OC-SHOP aub want de levering duurt telang
)
als jullie een andere plek weten wat sneller gaat dan graag
(niet de OC-SHOP aub want de levering duurt telang
als jullie een andere plek weten wat sneller gaat dan graag
Spelfouten voorbehouden.
hehe ja ze hebben mooie producten maar de levering is 3 weken heb ik gehoordOp donderdag 30 november 2000 12:07 schreef Lord_NikoN het volgende:
oc-shop roeleert
Spelfouten voorbehouden.
Verwijderd
Je hebt het binnen een week binnnen, ik bestel op maandag krijg het maandag binnen. Bestel je vrijdag dan heb je het normaal gesproken donderdag ofzo.
Ik ben er erg over te spreken.
www.ned-cool.nl vandaag besteld morgen in huis das pas goedOp donderdag 30 november 2000 12:15 schreef Lord_NikoN het volgende:
Je hebt het binnen een week binnnen, ik bestel op maandag krijg het maandag binnen. Bestel je vrijdag dan heb je het normaal gesproken donderdag ofzo.
Spelfouten voorbehouden.
moet je idd maar eens doen
ik had 2 sunon fans 80mm en 1 92mm besteld online om half3 en kreeg het op mn werk om 09:30 binnen echt kewl
goede service ook trouwens dat nedcool , als je een vraag hebt over koeling van je kast ofzo dat helpen ze je echt goed
ik had 2 sunon fans 80mm en 1 92mm besteld online om half3 en kreeg het op mn werk om 09:30 binnen echt kewl
goede service ook trouwens dat nedcool , als je een vraag hebt over koeling van je kast ofzo dat helpen ze je echt goed
Spelfouten voorbehouden.
Pagina: 1