Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Li-Lian CD-Rom frontjes?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Casemodders,

Even een klein vraagje waar ik na het zoeken op internet nog geen antwoord op heb kunnen vinden. Ik twijfel al enkele maanden over de aanschaf van een LianLi PC-60 case. Nou zag ik vandaag dat het ook mogelijk is om CD-Rom / Floppy frontjes los te kopen, dit kan voor mij wel een doorbraak zijn om de case daadwerkelijk te bestellen. Heeft iemand toevallig ervaring met deze frontjes?

- Zijn ze makkelijk te bevestigen?
- Zijn ze redelijk compatible met cd-roms / floppy drives of word het NL afzoeken voor de juiste hardware?

Voor diegene die dit niet kennen een link:
http://www4.alternate.nl (behuizingen > toebehoren > diversen)

Hopelijk kan iemand mij advies geven.

Ken

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-11 18:29
Heb zelf sinds een dag een Lian Li PC75B. Heb daarbij 2 Lian Li universele frontjes bij gehaald waardoor het niet uitmaakt wat voor een cd/dvd/cdrw rom je hebt. Bevestiging gaat gewoon makkelijk en ziet er zeer mooi uit. Uiteraard in standaard alu uitvoering en zwart alu.

ff een linkje: http://shop.freezinghardware.nl/index-info.asp?ID=929

[ Voor 20% gewijzigd door PhuSioN op 09-08-2003 00:23 ]

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11 22:25

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat ik me dus afvraag, plak je die gewoon over je volumedraaischijf en andere eventuele knoppen?
Worden die extra knoppen daardoor niet ingedrukt?

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag mij dat ook af Foxke.

Patryk, dat frontje ziet er idd erg mooi uit, alleen mijn cd-rom heeft meerdere knopjes die dan bedekt zullen worden, of zie ik dat fout? En dat frontje kan op elke LianLi case?

[off topic] Leuke foto's van campzone. Ik zie aantal oud-klasgenootjes. Grappig.
(DSCF0044.JPG)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2003 10:14 ]

Verwijderd

Bij die link die jezelf al gaf naaar Alternate vind ik verschillende frontjes.
Misschien kun je ze zelf even mailen met het type cd-rom drive jij hebt en vragen welke erbij past.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 00:16:
Beste Casemodders,

Even een klein vraagje waar ik na het zoeken op internet nog geen antwoord op heb kunnen vinden. Ik twijfel al enkele maanden over de aanschaf van een LianLi PC-60 case. Nou zag ik vandaag dat het ook mogelijk is om CD-Rom / Floppy frontjes los te kopen, dit kan voor mij wel een doorbraak zijn om de case daadwerkelijk te bestellen. Heeft iemand toevallig ervaring met deze frontjes?

- Zijn ze makkelijk te bevestigen?
- Zijn ze redelijk compatible met cd-roms / floppy drives of word het NL afzoeken voor de juiste hardware?

Voor diegene die dit niet kennen een link:
http://www4.alternate.nl (behuizingen > toebehoren > diversen)

Hopelijk kan iemand mij advies geven.

Ken
Ik heb er 5 in het zwart en ze werken super, zien er goed uit en zijn redelijk easy te bevestigen.

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-11 16:41

BioHazard

*\o/*

Vriend van mij heeft ze ook, ziet er goed uit en makkelijk erop te maken!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt voor alle reacties. Ik heb zojuist een bestelling geplaatst voor LianLi PC-60 met toebehoren :) Ik ben weer een gelukkig mens...

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-11 13:22
Mochten ze nou niet passen.. je bent een echte tweaker toch? Met een beetje lego en lijmwerk pas het altijd :)

Verwijderd

Topicstarter
precies :)

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11 16:58
Heb ze net binnen van Alternate, hieronder het resultaat:
- 2x C-01A
- 1x F-01A
Afbeeldingslocatie: http://www.mk-it.nl/307/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mk-it.nl/307/2.jpg

[ Voor 67% gewijzigd door waslijn op 09-08-2003 12:56 ]

Verwijderd

Spuiten.. hooglans zwart... Maar nie zo mooi als een echte frontje.

@ WAslijn: Waar heb je ze nou vandaan en onder welke naam?

Verwijderd

Topicstarter
wow!! Gaaf! Ziet er goed uit waslijn!

Waar heb je die besteld?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2003 13:21 ]

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 14:57

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Jammer dat je toch nog kleurverschil ziet of is dat gezichtsbedrog??

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 13:16:

Waar heb je die besteld?
Heb ze net binnen van Alternate, hieronder het resultaat:
- 2x C-01A
- 1x F-01A
;)

• Freekdernatuur
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11 09:00

Freekdernatuur

Kracht door Eenvoud

Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 13:16:

Waar heb je die besteld?
volgens mij heb jij een beetje een probleem met lezen...

lees maar eens de tekst die er bij staat, voordat je in het vervolg post.

Verwijderd

Topicstarter
:| pff, sorry.. geez.. Las eroverheen in mijn enthousiasme!

• waslijn
Beun_de_Haas schreef op 09 August 2003 @ 13:21:
Jammer dat je toch nog kleurverschil ziet of is dat gezichtsbedrog??
Kleurverschil valt in het echt reuze mee, lijkt op de foto erger vanwege de flits denk ik.

Er is ook al review te vinden hoor: http://www.extensiontech....accessories/llc-01a.shtml

Edit: kan niet wachten tot mijn zalman koelers voor mijn vga-kaart, cpu en northbridge binnen zijn. Dan is alles zoals ik het wil hebben.

[ Voor 33% gewijzigd door waslijn op 09-08-2003 13:54 ]

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Heb al bijna een jaar een Lian-Li PC60 kast. Bij de aanschaf heb ik er ook over nagedacht om frontjes te kopen. Alleen een snelle blik naar de lay-out van m'n DVD speler en het frontje (een soort van sticker van 3 mm dik...) zag ik toch dat niet alles overeenkwam.

Het grootste probleem was nog eigenlijk m'n zipdrive waar nog helemaal geen frontje beschikbaar voor was.

Uiteindelijk wat gekletst met die shop medewerker. Die zei dat je heel makkelijk die frontjes eraf kon halen en zelf kon spuiten. Helaas zou dan wel de garantie vervallen van het nieuwe spul.

Na een jaar heb ik er nog steeds niks aan gedaan. Maar als ik nu die frontjes zie van Waslijn, die zien er echt heel anders uit! Veel beter dan die "plak/kit ze maar op je cd-rom-DVD speler". Deze zijn idd echt universeel! Dan boeit het ook niet als ik weer eens wat hardware verander.

Alleen vraag ik me af ofdat er ook al zijn voor de zip-drive.

Nog even over die "plak ze maar" frontjes. Wees er 100% van overtuigt dat de layout (grootte van de lade en de plaatsing en grote van de open/close knop) overeenkomt met het frontje. Anders zou ik het echt niet doen.

/me -=Ch!pY-J=- rent nu nog ff heel snel naar de webshop van Alternate....

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• waslijn
Ch!pY-J schreef op 10 August 2003 @ 00:00:
Heb al bijna een jaar een Lian-Li PC60 kast. Bij de aanschaf heb ik er ook over nagedacht om frontjes te kopen. Alleen een snelle blik naar de lay-out van m'n DVD speler en het frontje (een soort van sticker van 3 mm dik...) zag ik toch dat niet alles overeenkwam.

Het grootste probleem was nog eigenlijk m'n zipdrive waar nog helemaal geen frontje beschikbaar voor was.

Uiteindelijk wat gekletst met die shop medewerker. Die zei dat je heel makkelijk die frontjes eraf kon halen en zelf kon spuiten. Helaas zou dan wel de garantie vervallen van het nieuwe spul.

Na een jaar heb ik er nog steeds niks aan gedaan. Maar als ik nu die frontjes zie van Waslijn, die zien er echt heel anders uit! Veel beter dan die "plak/kit ze maar op je cd-rom-DVD speler". Deze zijn idd echt universeel! Dan boeit het ook niet als ik weer eens wat hardware verander.

Alleen vraag ik me af ofdat er ook al zijn voor de zip-drive.

Nog even over die "plak ze maar" frontjes. Wees er 100% van overtuigt dat de layout (grootte van de lade en de plaatsing en grote van de open/close knop) overeenkomt met het frontje. Anders zou ik het echt niet doen.

/me -=Ch!pY-J=- rent nu nog ff heel snel naar de webshop van Alternate....
Precies dezelfde situatie als hier, ik zag het ook niet zo zitten om drives te gaan spuiten en of een plakfrontje te gaan zoeken. Heb de pc nu een dik halfjaar. Maar toen ik de review van deze frontjes zag was ik verkocht. Ze werken prima en zien er goed uit. Je kan inderdaad ook nog eens van drive switchen. Is bij mij al 2x gebeurt. Ik vind het tot nu toe echt de beste oplossing die gezien heb.

Verwijderd

Kopen:
- PriceWatch: Lian Li
- Pricewatch: Coolermaster AFP-Uxx

Montage:
- Installation: Lian Li C-01A
- Installation: Coolermaster AFP-Uxx

Zelf maken:
- Lian Li Matching Faceplate Mod Guide
- Macroman's Alu Case

Reviews:
- Google: Lian Li C-01A review
- Google: Coolermaster AFP review

Overige:
- GoT-search: Alu front CD

Wat betreft een ZIP-drive: we zitten hier wel op Gathering of Tweakers en wel in Casemodding & Elektronica : je kan een standaard 3,5" frontje nemen en de openingen van je Zipdisk + eject uitzagen/slijpen - net zoals in 2 van bovenstaande links wordt gedaan voor een diskettedrive.
Pagina: 1