Tweakers.net namen copyrighted?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Zijn de namen:

"Tweakers.net"
"Tweakers"
"Tweaker"
"Tweakerz"
"Tweak"

alleen voorbehouden aan Tweakers.net??
Mag je geen organisatie of initiatief beginnen met die woorden erin?
Modjes help ;)

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Tweakers.net imho wel, maar aan de rest kun je dat niet echt voor 100%.

Net als Windows. Blijft een 'normaal' woord eigelijk.

C:\>_

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik zou zeggen mail Zeef even. Die kan je het precies uitleggen. Het zal er ook aan liggen wat je precies wil :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Alfredt schreef op 08 August 2003 @ 22:30:
ik zou zeggen mail Zeef even. Die kan je het precies uitleggen. Het zal er ook aan liggen wat je precies wil :)
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/2023/ :)

• Blaze85
  • Niet online
Alfredt schreef op 08 August 2003 @ 22:30:
Heb ik gedaan :) Maar hij heeft het vast druk en imho beetje vaag antwoord ;)

Het gaat me eigenlijk om de naam "Tweakers" natuurlijk :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Tweakers.net is vastgelegd geloof ik. De andere begrippen kunnen in hun context alsnog inbreuk maken op onze rechten, maar dat is dus sterk per situatie afhankelijk. Voor de rest blijven het hele gewone woorden :). Er zijn in het buitenland trouwens wel meer sites die Tweakers heten en gebruiken: Tweakers Australia en Tweakers.de bijvoorbeeld.

Zeef is een weekendje weg en zal dus pas volgende week weer reageren :).

[ Voor 9% gewijzigd door Harm op 08-08-2003 22:33 . Reden: BTW ]

• Blaze85
  • Niet online
Vinnie schreef op 08 August 2003 @ 22:29:
Tweakers.net imho wel, maar aan de rest kun je dat niet echt voor 100%.

Net als Windows. Blijft een 'normaal' woord eigelijk.
Denk je? Ik heb verschillende gemailed, maar iedereen weet het eigenlijk niet zeker :)

• Blaze85
  • Niet online
Harm schreef op 08 August 2003 @ 22:32:
Tweakers.net is vastgelegd geloof ik. De andere begrippen kunnen in hun context alsnog inbreuk maken op onze rechten, maar dat is dus sterk per situatie afhankelijk. Voor de rest blijven het hele gewone woorden :). Er zijn in het buitenland trouwens wel meer sites die Tweakers heten en gebruiken: Tweakers Australia en Tweakers.de bijvoorbeeld.

Zeef is een weekendje weg en zal dus pas volgende week weer reageren :).
Ah, dus jullie hebben totaal geen moeite als ik een MOHAA-Tweakers Clan opricht of de Tweakers ICT Beurs ofzo :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Tweakers.net is onze bedrijfsnaam en Tweakers is een geregisteerd handelsmerk. Als je iets in dezelfde branch wil gaan doen wek je met zulke namen de indruk dat je aan ons verbonden bent, en daar zijn we natuurlijk niet blij mee.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Blaze85 schreef op 08 August 2003 @ 22:34:
[...]

Ah, dus jullie hebben totaal geen moeite als ik een MOHAA-Tweakers Clan opricht of de Tweakers ICT Beurs ofzo :)
Ik denk het wel :P. Dit lijkt er IMO toch teveel op, maar daarover mag je contact opnemen met zeef. Dat is de alwetende op dit punt :).

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kijk als je een concurrerende site maakt met een naam die er op lijkt kun je in de problemen komen. Zeker omdat dit een grote site is met veel uitstraling. Dan lift je mee op het succes, daar zijn wat wettelijke beperkingen voor.

Maar als jij echt iets op tweakgebied wilt doen zonder echt te concurreren hoeft er niet direct iets aan de hand te zijn...

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Blaze85 schreef op 08 August 2003 @ 22:34:
[...]

Jawel. En ga jij maar lekker naar zeef mailen, want volgens mij ben je dezelfde persoon die dat al een paar keer eeder heeft gedaan de laatste tijd, en dus is het niet nodig om hier in het openbaar verder te gaan.

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.