[Webvox]Hoe met modem te bellen?

Pagina: 1
Acties:

• pkouwer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10-2025
Ik heb tijdelijk een Webvox zonder ISDN-aansluiting. Als ik er 2 analoge toestellen aanhang, kan ik van de ene naar de andere bellen door de flash/redial-toets in te drukken en dan een 1 of een 2. Zo heb ik zonder telefoonlijn een kleine centrale opgebouwd. Tot zover werkt alles ok.

Nu wil ik met mijn PC icm analoog modem (jazeker, ze bestaan nog) eveneens naar een toestel bellen een later naar een soort modem, maar ik weet niet hoe ik die flash/redial-toets gesimuleerd kan krijgen. Heeft iemand een idee/ervaring ?

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-05 12:15

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

kijk eens in de at commando set van het momem, dikke kans dat het daar bij zit, maar anders kun je ook nog je centrale zo instellen dat je altijd een nul moet draaien voor de buitenlijn, dan kun je namelijk gewoon een 1 of een 2 draaien voor het andere toestel.

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• pkouwer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10-2025
weet ik, maar ik heb geen buitenlijn tot m'n beschikking.

Het comando voor de hookflash=!, dus eigenlijk atdt!2, maar dan krijg ik no dialtone

daarnaast moet het kunnen met de externe toegangsadapter van Windows

[ Voor 68% gewijzigd door pkouwer op 08-08-2003 22:45 ]

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:53
beter lezen wat hufkes zei:

instellen dat die standaard op binnenlijn staat zodat je modem niet meer iets speciaals hoeft te doen, als je toch geen buitenlijn hebt :)

CISSP! Drop your encryption keys!