Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Verwijderd
Een 2de hands Geforce 2 Ultra yes right, of die gast doet hem weg omdat ie slecht is of hij is gewoon gejat
Bedankt voor de steunbetuiging.Ik had al wat meer hardware van hem gekocht en dat werkte uitstekend , langzamerhand een vertrouwensband opgebouwd , ja die wordt nu beschaamd.Helaas.....
In de zakenwereld niemand vertrouwen , wist ik ,weet ik nu zeker.
In de zakenwereld niemand vertrouwen , wist ik ,weet ik nu zeker.
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Kon die gast waar je hem gekocht hebt, wel vertellen uit welke winkel hij komt?,
computer winkels zijn tegenwoordig als de dood dat ze een slecht imago krijgen onder de tweakers, huisgenoot van me bracht een kapotte SB live terug, hij kreeg zonder dat ze het checkte een betere(met mp3 ofzo) en nog een paar games. Geen bon, nix.
computer winkels zijn tegenwoordig als de dood dat ze een slecht imago krijgen onder de tweakers, huisgenoot van me bracht een kapotte SB live terug, hij kreeg zonder dat ze het checkte een betere(met mp3 ofzo) en nog een paar games. Geen bon, nix.
Trouwens , ben erachter , is een klein probleempje.
In 2D is hij superscherp t/m 100 Hz,daarna wordt hij wazig , nou , kan ik wel mee werken en in 3d geeft hij heel goed beeld op 120 Hz.Nou en hoger kan mijn monitor niet op die res.Dus jongens af en toe wat switchen en dat is alles.Ja, kan natuurlijk ook altijd op 100 Hz werken.Als ik een gewoon vid kaartje had wel , maar ja ik doe nu eenmaal op 1024x768x32 maxx gem. 121 fps(timedemo 1) en dan krijg je van dat getrek aan het beeld, dus moet ik v-sync aanzetten , vind ik zonde wil die 21 fps wel extra voor fraggen.Maar bedankt voor de "sympathieke" antwoorden.
In 2D is hij superscherp t/m 100 Hz,daarna wordt hij wazig , nou , kan ik wel mee werken en in 3d geeft hij heel goed beeld op 120 Hz.Nou en hoger kan mijn monitor niet op die res.Dus jongens af en toe wat switchen en dat is alles.Ja, kan natuurlijk ook altijd op 100 Hz werken.Als ik een gewoon vid kaartje had wel , maar ja ik doe nu eenmaal op 1024x768x32 maxx gem. 121 fps(timedemo 1) en dan krijg je van dat getrek aan het beeld, dus moet ik v-sync aanzetten , vind ik zonde wil die 21 fps wel extra voor fraggen.Maar bedankt voor de "sympathieke" antwoorden.
Horus , ik ga het uiteindelijk via ELSA nog spelen, denk ik ,omdat er al 1 slechte review was op het net met dezelfde problemen , ik heb nl. dezelfde problemen als deze reviewer , misschien in iets mindere mate maar toch.Elsa heeft altijd de naam van (beeld)kwaliteit te leveren en als er meer van dit soort dingen "uitlekken" kunnen ze toch een klein deukje krijgen.Misschien is Elsa wel gewillig.
hier is die review :
http://www.tweak3d.net/reviews/elsa/gladiacultra/2.shtml
hier is die review :
http://www.tweak3d.net/reviews/elsa/gladiacultra/2.shtml
Verwijderd
Met mijn Gforce 32Mb Intern Gladiac op een 733 intel processor lopen spellen zoals Unreal en Need for speed 4 niet of slecht.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen of ligt het aan de kaart?
Weet iemand wat ik hier aan kan doen of ligt het aan de kaart?
Pagina: 1