Ik kan me aan de ene kant voorstellen dat T.net de source niet openbaar wil maken, al is het alleen maar dat het waarschijnlijk niet zal draaien op andere site's. Ook lijkt het mij zelf niet leuk als iemand de layout (lees plaatjes) gaat gebruiken als hij/zij de source heeft van T.net.
Aan de andere kant kan je de source in GPL/GNU/BSD/etc uit te laten komen met daarbij dat de kleuren combinatie zoals T.net niet gebruikt mag worden, het zelfde geld voor de plaatjes. Je kan er op dat moment ook bij zetten dat je geen ondersteuning geeft aan het project en dat de spullen as is geleverd wordt zonder enige ondersteuning. Op het forum kan natuurlijk wel gediscuseerd worden zoals altijd.
Een ander voordeel kan zijn als de source openbaar is dat foutjes die erin zitten vrij snel opvallen.
Alleen al de database structuur zal een groot inzicht geven hoe alles in ze werk gaat hiermee kan je al vrij snel een eigen site maken.
Zelf hoop ik dat de T.net source een keer openbaar wordt al is het alleen maar om de open source zo een beetje te steunen.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.