[DVD] T2 Extreme probleem

Pagina: 1
Acties:

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04-2025
Ik heb onlangs Artisan's 'extreme' versie van Terminator 2 binnengekregen (regio 1), en heb een probleem met het afspelen van de HDTV versie (WindowsMedia9) op de PC.

Q: Who set up the DRM protection for the High-Definition Theatrical feature (Disc 2)?
A: Artisan Home Entertainment determined the specific DRM licensing rules that were applied. The DRM services for the content on this disc are being provided by SyncCast using Windows Media Digital Rights Management.
Q: Can anyone watch the content? Are there any geographical restrictions?
A: Artisan is distributing the DVD in Region 1 (US and Canada) only at this time. The DVD-ROM follows the region restrictions in much the same way that the DVD video does. Only users in Region 1 will be able to unlock the content for viewing.

Deze .wmv en .asx files (6.5 GB in totaal) zijn protected met het license management systeem van WM9 (:r)
Na wat updates van WM9 en de InterActual player wil ik de film starten, maar krijg ik vervolgens deze error: Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dashmaul/artisan.GIF

Ik heb de regional settings van windows xp pro (engels) al op US staan, mijn Pioneer DVDrom drive is al een hele tijd regiovrij geflashed, en de DVD versie v/d film doet het gewoon.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen/omzeilen?

Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B00008PC2O.01.LZZZZZZZ.jpg
offtopic: De menu's zijn weer :9, beetje in de stijl van de 'ultimate' edition, maar dan..... anders!

[ Voor 26% gewijzigd door DasHMauL op 08-08-2003 19:14 . Reden: meer info ]

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-02 16:56
Wat moet ik me bij die HDTV versie voorstellen? Een hogere resolutie? En dat je die alleen op je PC kunt afspelen?
Ik heb namelijk de Ultimate Edition T2, maar ben bereid de Extreme Edition aan te schaffen. :9

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:21

4POX

Everybody is wired

Niet eens eens een DTS track...

AKA Rinkel weblog

• DasHMauL
eX0duS schreef op 08 August 2003 @ 18:45:
Wat moet ik me bij die HDTV versie voorstellen? Een hogere resolutie? En dat je die alleen op je PC kunt afspelen?
Hogere resolutie idd: 1920x1080 (!) en in 5.1 natuurlijk
Maar eh, heeft iemand ditzelfde probleem, of heeft men tips?

@4pox: boeie, die was er al.

[ Voor 15% gewijzigd door DasHMauL op 08-08-2003 19:04 ]

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:07

Rival24

I'll Be Back

eX0duS schreef op 08 August 2003 @ 18:45:
Ik heb namelijk de Ultimate Edition T2, maar ben bereid de Extreme Edition aan te schaffen. :9
Ik heb ook de ultimate edition, en ben ook bereid om deze aan te schaffen :9~, kun je misschien wat screenies van het menu posten?
4POX schreef op 08 August 2003 @ 18:58:
Het verschil kun je alleen horen als je óf een dure audioinstallatie hebt óf als de bitrate van de DTS erg hoog is... en dan nog is het verschil niet bijzonder groot :) Ze kunnen die disc dus met betere dingen vullen imho :)

[ Voor 36% gewijzigd door Rival24 op 08-08-2003 19:04 ]

• DasHMauL
@Rival: Geen menuscreenies helaas, check de dvdtrailer maar! :)

• jasjenl
  • Laatst online: 17:16

jasjenl

Liab A Tymo

Je kunt op een aantal plaatsen in windows iets instellen wat met je locatie te maken heeft: bij regional and language options al op twee plaatsen (in het eerste tabblad van die options) bij de timezone van je klok instellingen en tenslotte is soms aan je ip nummer ook nog te zien waar je je bevindt. Heb je al die opties al eens geprobeerd goed te zetten? Qua ip nummer zal dat wellicht lastig worden, maar misschien dat je dan moet proberen tijdelijk even een locaal ip nummer aan je nic toe te kennen.

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 15:49
probeer het tooltje freeme is schijnt de drm van de video file te slopen.

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

• mbuts
  • Laatst online: 19:28
Ik weet de oplossing, op campzone gebruikte ze dezelfde video en en daar kwam het volgende probleem naar voren, hij checkt via internet via je ip of je in america woont. Je kan via een proxie je ip faken en dan kan je 5 dagen kijken en als je nou een gost van maakt kan je die na 5 dagen weer terug zetten

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-02 16:38
mbuts schreef op 09 August 2003 @ 15:24:
Ik weet de oplossing, op campzone gebruikte ze dezelfde video en en daar kwam het volgende probleem naar voren, hij checkt via internet via je ip of je in america woont. Je kan via een proxie je ip faken en dan kan je 5 dagen kijken en als je nou een gost van maakt kan je die na 5 dagen weer terug zetten
of je trekt gewoon je netwerkkabel eruit...

• mbuts
  • Laatst online: 19:28
Nee je moet je registreren om het te doen, op campzone is er door een demo truck het zelfde gedaan en alleen zo werkte het. Hij checkt namelijk via een microsoft server of ie wel in america of canada is.

• DasHMauL
mbuts schreef op 09 August 2003 @ 15:24:
Ok, thanks!. Ik ga 't vanavond ff uitproberen...

Verwijderd

4POX schreef op 08 August 2003 @ 18:58:
Liever een goede DD dan een matige DTS track.
Daarnaast willen veel mensen persee DTS hebben terwijl ze thuis een matige DTS versterker hebben welke ontzettend digitaal klinkt.
Pagina: 1