• Costanel
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-01 13:11

Costanel

Thanks for the info!

Topicstarter
Ik heb onlangs de Creative MuVo gehaald en hij bevalt me goed en ik heb nog geen problemen gehad.
Alleen ik ondervond 1 groot nadeel: hij heeft geen clipje zodat je hem aan de broek kunt bevestigen, en met dit weer is het bandje om je nek ook niet echt fijn.

Een armband die onder andere bij de creative zaak te koop is leek me wel praktisch, maar hij is zo verschrikkelijk duur(20,-)..., mijn vraag is dus:

weet iemand waar ik het Creative MuVo armbandje goedkoop kan krijgen?
of eventueel een alternatief om het apparaat toch aan de broek/arm te bevestigen?

alvast bedankt

• beunhaasje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-02 23:00

beunhaasje

vul hier je ondertitel in

Kan je zelf niet iets maken van een band ofzo, mischien eens kijken in zo een "naai" zaakje of ze daar geen relexde zwarte elastieken band hebben ofzo dat je hem om je arm kan doen, en aan je broek bevestigen wordt wel wat lastiger denk ik, dan zou je idd toch een soort van clip moeten fabriceren ofzo.

amd XP 1800+, 512 mb ddr cas2, geforce 4 TI4200 128mb ,sblaster audigy, ibm 120XP 120gig , maxtor D740X 65Gig 21" LG Flatron 795FT, Canon Eos 10D met wat glaswerk

Verwijderd

Die kon je gratis krijgen door de aankoopsbon op te sturen naar een belgisch adres(kijkshop actie)
Mijn poststuk was dus niet aangekomen en heb ze gemaild en voila 3 dagen later hebben ze op goed vertrouwen dat ding gestuurd.
Dus mijn advies is google even naar dat adres kantoor in Antwerpen was het geloof ik, email ze of je er 1 gratis kan krijgen ofzo, beetje zielig verhaal verzinnen.

• Costanel

Costanel

Thanks for the info!

Topicstarter
kun je me misschien iets preciezer vertellen waar ik moet zoeken, want als ik simpel zoek naar MuVo actie antwerpen vind hij erg weinig..., en helemaal niks wat nuttig is.

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:47
Deze bedoel je neem ik aan ??

Afbeeldingslocatie: http://asia.creative.com/products/accessories/digitalaudioplayer/images/armbelt.jpg

• Costanel

Costanel

Thanks for the info!

Topicstarter
yep, dat is hem

20 euro voor zo'n bandje vind ik toch wel te duur...

Verwijderd

Moet ook niet naar muvo aktie zoeken.
Sorry dat ik niet de details meer weet maar het was een creative (labs) kantoor in antwerpen.
Die moet je gewoon mailen.
Ik had het zelf ook via google gevonden of de creative site dus het moet te doen zijn.
Is ook al MAANDEN geleden dus kunt het me niet kwalijk nemen dat ik het niet meer precies weet.

• Costanel

Costanel

Thanks for the info!

Topicstarter
ok, bedankt.

ik denk dat ik wel weet welke aktie je bedoelt, maar die aktie heb ik ook gehad(als lid van Creative), maar die aktie is volgens mij allang afgelopen.

maar alsnog bedankt, ik bekijk het zo nog even voor de zekerheid.
Pagina: 1