[LOGO] Opzoek naar inspiratie, mislukt.

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48468

Topicstarter
Op het moment ben ik in het heen en weer met het opzetten van een eigen 'bedrijfje', idee'en heb ik genoeg - kennis van andere benodigde zaken ook wel(en anders heb ik nogsteeds hulp).

Alleen het design is soms lastig, met name het logo stokt erorm. Nu weet ik dat ik niet om logo's moet vragen dus ga ik dat niet doen, maar wel vraag ik om wat inspiratie - of misschien idee'en voor een logo.

Wil hem uiteindelijk dus wel zelf helemaal maken, maar de inspiratie komt gewoon niet(bovendien ben ik grafisch een echte kluns).

een screendump van de layout kun je hier vinden
http://www.switch-internetsolutions.nl/screendump.jpg

Het bedrijfje gaat 'SWITCH internet solutions' heten.

Heeft een van jullie soms een goed/leuk idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 10:29

André

Analytics dude

FAQ:
Kan iemand even ...?
Staat ook duidelijk in de algemene FAQ, maar de users in W&G zijn er niet om klusjes voor anderen op te knappen. Dus vragen als 'kan iemand even een logo maken' of 'wil iemand even een popup-scriptje schrijven' e.d. gaan op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik vraag je toch niet om het logo te maken, ik vraag echter alleen idee'en.

Ik zal het even langs een mod gooien. ;)

heb de post geplaatst in schop een modje, kijken wat ze ervan vinden ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 48468 op 08-08-2003 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08-2024
Bedrijf #89310023 ik hoop dat je wat vernieuwends hebt anders zwaai ik alvast gedag. :w

[ Voor 4% gewijzigd door supakeen op 08-08-2003 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik kan een offerte naar je mailen? :P

en btw, dat is een paar lijntjes met een stel linkjes en een kleurtje; geen layout.

* HunterPro is het overigens eens met zmn

overigens is je bedrijfsnaam nou ook niet echt origineel.

[ Voor 48% gewijzigd door HunterPro op 08-08-2003 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zmn schreef op 08 August 2003 @ 17:19:
Bedrijf #89310023 ik hoop dat je wat vernieuwends hebt anders zwaai ik alvast gedag. :w
Misschien heb ik dat wel en wordt het wat, misschien ook niet en ga ik gruwelijk op me bek - persoonlijk ben ik ervan bewust dat het tweede veel waarschijnlijker is als het tweede.

Maar goed, wat heb ik te verliezen - ik kan ook dagenlang games gaan tappen. :)

Met andere woorden doe ik het puur voor de 'lol' en de ervaring die ik opdoe.
HunterPro schreef op 08 August 2003 @ 17:19:
ik kan een offerte naar je mailen? :P

en btw, dat is een paar lijntjes met een stel linkjes en een kleurtje; geen layout.

* HunterPro is het overigens eens met zmn
Hehe, nee helaas niet - tenzij je natuurlijk een "geweldig" idee hebt.

Dat er op het moment nog geen sprake is van een 'layout' weet ik, ik ben ook druk bezig om alles wat mooier wordt voor het oog te maken, helaas ben ik geen designer :(.

Daarom komt ik ook hier, omdat hier zoveel design talent aanwezig is..

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 48468 op 08-08-2003 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-05 15:11
Switch denk ik aan.. jaja, een switch... iets waar computers samenkomen... iets met pijlen...

Hmm, ik pruts wel ff wat in paint, heb geen zin om extreem veel moeite voor je te doen, heb je zelf namelijk ook niet gedaan.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~icey/got/switch.JPG

5 seconden werk met paint, het idee is er (en ik heb er nog veel meer, dus snap niet dat jij het niet heb). ff netjes uitwerken en klaar ben je 8)7 :7

[ Voor 34% gewijzigd door Icey op 08-08-2003 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
Anoniem: 48468 schreef op 08 augustus 2003 @ 17:24:
[...]

Misschien heb ik dat wel en wordt het wat, misschien ook niet en ga ik gruwelijk op me bek - persoonlijk ben ik ervan bewust dat het tweede veel waarschijnlijker is als het tweede.

Maar goed, wat heb ik te verliezen - ik kan ook dagenlang games gaan tappen. :)

Met andere woorden doe ik het puur voor de 'lol' en de ervaring die ik opdoe.

[...]

Hehe, nee helaas niet - tenzij je natuurlijk een "geweldig" idee hebt.

Dat er op het moment nog geen sprake is van een 'layout' weet ik, ik ben ook druk bezig om alles wat mooier wordt voor het oog te maken, helaas ben ik geen designer :(.

Daarom komt ik ook hier, omdat hier zoveel design talent aanwezig is..
toon volledige bericht
Je richt een hosting bedrijf voor de fun op? Ik denk dat je klanten het niet zo fun vinden als je er opeens mee op houdt/failliet gaat, volgens mij heb jij nog niet alles wat er bij komt kijken op een rijtje gezet.

Kun je als je voor de fun een bedrijfje start je continuiteit wel gaan garanderen en je er voldoende voor inzetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je moet je wel de consequenties van je handelen realiseren :) als die machine plat gaat zul je - zelfs om 2 uur `s nachts, of als je in de bioscoop zit, of met je vriendin ligt te doppen - toch richting colocatie moeten gaan om dat ding op te lappen. Denk ook aan dingen als spares (hotspare het liefst). Tezamen is dat een flinke investering. Alleen al afgelopen jaar zijn er meer dan 200 van dit soort bedrijfjes over de kop gegaan door verkeerde inschattingen op dit vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Icey schreef op 08 August 2003 @ 17:28:
Hmm, ik pruts wel ff wat in paint, heb geen zin om extrem veel mooite tvoor je te doen, heb je zelf namelijk ook niet gedaan.
Vindt je ?, alleen omdat de website niet af is wil niet zeggen dat ik andere dingen niet gedaan heb - Zoals KVK regelen, belasting regelen, bank regelen, algemene voorwaarden opstellen en laten controleren door een jurist e.d.

Er komt wel meer bij kijken dan het opzetten van een website hoor.

Toch bedankt ik je voor de eventuele moeite ;)
zmn schreef op 08 August 2003 @ 17:28:
[...]

Je richt een hosting bedrijf voor de fun op? Ik denk dat je klanten het niet zo fun vinden als je er opeens mee op houdt/failliet gaat, volgens mij heb jij nog niet alles wat er bij komt kijken op een rijtje gezet.

Kun je als je voor de fun een bedrijfje start je continuiteit wel gaan garanderen en je er voldoende voor inzetten :?
Natuurlijk ben ik niet van plan om ook maar iets aan me laars te lappen, dat wil ik juist helemaal niet.

Geloof me ik heb er langer over nagedacht dan dat ik er echt mee bezig ben ;)
HunterPro schreef op 08 augustus 2003 @ 17:31:
Je moet je wel de consequenties van je handelen realiseren :) als die machine plat gaat zul je - zelfs om 2 uur `s nachts, of als je in de bioscoop zit, of met je vriendin ligt te doppen - toch richting colocatie moeten gaan om dat ding op te lappen. Denk ook aan dingen als spares (hotspare het liefst). Tezamen is dat een flinke investering. Alleen al afgelopen jaar zijn er meer dan 200 van dit soort bedrijfjes over de kop gegaan door verkeerde inschattingen op dit vlak.
Op het moment heb ik twee servers draaien(die elkaar mirroren), op verschillende locaties(Redbus en Telecity), 1 is full-time webserver en de andere is fall-back.

Dat vlak is dus redelijk gedekt, en MOCHT er toch iets fout gaan dan zal ik dat ook ASAP oplossen.

Dit is geen vlaag van verstandsverbijstering ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 48468 op 08-08-2003 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
Anoniem: 48468 schreef op 08 augustus 2003 @ 17:32:
[...]

Vindt je ?, alleen omdat de website niet af is wil niet zeggen dat ik andere dingen niet gedaan heb - Zoals KVK regelen, belasting regelen, bank regelen, algemene voorwaarden opstellen en laten controleren door een jurist e.d.

Er komt wel meer bij kijken dan het opzetten van een website hoor.

Toch bedankt ik je voor de eventuele moeite ;)

[...]

Natuurlijk ben ik niet van plan om ook maar iets aan me laars te lappen, dat wil ik juist helemaal niet.

Geloof me ik heb er langer over nagedacht dan dat ik er echt mee bezig ben ;)
toon volledige bericht
Oke dan vertrouw ik je verder en wens je veel succes in het bos van de hosters en houd ik me ook verder even buiten dit topic want grafisch stel ik ook geen bal voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 16:41

drm

f0pc0dert

* drm ziet HunterPro's post en denkt "hmmm, servicecontracten" ;)

Anyhoet heeft dit nog weinig met W&G te maken op deze manier, en ik vind 't eerlijk gezegd ook een beetje zinloos om hier allerlei dingen te gaan roepen die niet goed zijn aan het beginnen van een hostingbedrijfje voor de fun (hoe (on)waar het ook mag zijn).

Kortom: logo's maken voor je doen we hier niet aan, en met een idee is 80% van het logo al gemaakt, dus daar doen we ook niet aan. Andre sloeg de spijker al op de kop en daarmee is alles verder gezegd.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:30

crisp

Devver

Pixelated

novalue: wij zijn geen klusjes-opknappers, maar daarnaast ook geen inspiratiebron. Een beetje meer initiatief wordt er hier wel van je verwacht. Je 'layout' biedt verder ook geen aanknopingspunten. Steek er eerst zelf eens wat meer tijd in; maak wat opzetjes, en ga dan naar http://www.sitechecks.nl

hier kunnen wij er niets mee, en deze discussie gaat nu all offtopic.

drm: :*

[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 08-08-2003 17:37 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.