• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb de search gebruikt, en tot mijn grote verbazing waren er geen topics te vinden. Grote verbazing, want iedereen heeft toch zo'n ding nodig ? Ik iig hoop dat dit topic een goede toevoeging is voor de search.

Anyways, ik heb een beetje op het net rondgekeken en kwam uit op een tiptel 142 CLIP: http://www.tiptel.nl/prod...id=1814&lang_id=1&seite=1

Mijn eisen zijn: Handsfree bellen en nummerweergave.

Is dit een goed toestel ? En naar welke merken moet ik kijken ? KPN is achterlijk duur; zij rebranden toestellen en vragen daar zo'n 50 euro meer voor. (vb Chicago/Gigaset).. dus, welke merken zijn goed ?

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:28
Siemens schijnt erg goed te zijn

Verwijderd

RaZoRhEaD schreef op 08 August 2003 @ 16:07:
En bij de AH met Airmiles erg goedkoop :) Stuk goedkoper iig als bij telecomzaken..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2003 16:09 ]

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-02 09:13

samo

yo/wassup

Die goedkope merken (kijkshop/gamma-spul) is niet zo goed, maar dan betaal je ook niks. Ze hebben wel handsfree en nummerweergave maar ik heb al topics voorbij zien komen waar vermeld wordt dat deze weergave veel nummers verliest.
(zoeken op ranex)

[ Voor 5% gewijzigd door samo op 08-08-2003 16:16 ]

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:54

Korakal

Up up up!

Uit je startpost maak ik niet op of je wel of niet draadloos wilt bellen... dat maakt nogal een verschil in de markt (qua prijs en aanbod).

• P.B.
  • Niet online
Korakal schreef op 08 August 2003 @ 16:10:
Uit je startpost maak ik niet op of je wel of niet draadloos wilt bellen... dat maakt nogal een verschil in de markt (qua prijs en aanbod).
DECT telefoons zijn hier genoeg in huis, ik wil gewoon een bureaumodel telefoon :)

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:49

SambalBij

We're all MAD here

Wat zoek je voor toestel? een draadloze of een normale?

Voor draadloze toestellen zijn Siemens' Gigasets inderdaad erg goede toestellen.
Ik heb zelf de Gigaset 4010 Comfort, en die bevalt prima; nummerweergave, handsfree en hij kan ook SMS-en :)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-02 21:07

vehpol

Go Go Gadget!

Persoonlijk zou ik gaan voor draadloos. Dit is met de huidige technische stand niet slechter dan met een draadje en zoveel handiger. Ik wil best voordelen gaan opnoemen, maar eigenlijk kan ik beter nadelen gaan opnoemen, en dat is er maar 1: Mogelijkerwijs zou je het toestel heel misschien kunnen kwijtraken.

Ceci n'est pas une signature!

• P.B.
  • Niet online
Ik wil gewoon een vaste telefoon voor op bureau hebben; het budget is ook max ~80 euro (excl btw).

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Duncan gewoon een simpel KPN toestelletje? Loop eens in de Primafoon zou ik zeggen :)
Wij hebben de draadloze Siemens Gigaset ISDN. Werkt uitstekend, 120 nummers opslaan (specificaties zeggen maar 100 :+) perfect ontvangst, prima repeaters, noem maar op.
We hebben de set nu een slordige 3 jaar en inmiddels zijn de batterijtjes van de telefoon in de keuken versleten (nieuwe accuutjes kopen ;))

• P.B.
  • Niet online
Vash schreef op 08 augustus 2003 @ 16:27:
Duncan gewoon een simpel KPN toestelletje?
Duur, en weinig keuzevrijheid, en niet de features die ik wil :|
Loop eens in de Primafoon zou ik zeggen :)
Wij hebben de draadloze Siemens Gigaset ISDN. Werkt uitstekend, 120 nummers opslaan (specificaties zeggen maar 100 :+) perfect ontvangst, prima repeaters, noem maar op.
We hebben de set nu een slordige 3 jaar en inmiddels zijn de batterijtjes van de telefoon in de keuken versleten (nieuwe accuutjes kopen ;))
Die hebben wij dus ook thuis, maar in mijn kamer wil ik gewoon een bureaumodel. Vind ik mooier en netter, en een bureaumodel kan ik niet laten rondslingeren :)

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:14
Je hebt toch ook tafelmodellen van siemens? Volgens mij in dezelfde serie van de gigaset (zelfde kleur en stijl iig).
Weet alleen niet waar je ze kan kopen. Je ziet ze vaak op kantoren staan.

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-02 15:17
De toestellen van Siemens zijn inderdaad goed en hebben vrij veel mogelijkeden. Helaas zit hier ook een prijskaartje aan...

Wij hebben sinds kort een toestel van AEG. Daar kreeg je een 2e handset bij... werkt allemaal helemaal fijn enzo, maar de geluidskwaliteit is diep triest... laat AEG zich maar bij wasmachines en drogers houden...

• Buzz-01
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-02 16:23
Pak idd een vast toestel als draadloos niet vereist is... draadloze toestellen sneuvelen in de regel nog steeds veel eerder dan vaste toestellen. En dan reken ik niet de gevallen mee waarbij de hoorn daadwerkelijk gevallen is. Ik praat puur over technische mankementen "uit zichzelf"... Anyways... om een lang verhaal kort te maken: Siemens maakt inderdaad erg goede vaste toestellen, over de draadloze gigasets ben ik niet te spreken...

Flickr

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.sandiegohistory.org/exhibits/vaults/images/telephone.jpg

Deze werkt perfect. en zonder rare gadgets zoals nummerweergaven ed.

Gewoon recht voor zijn raap belluh.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:15

Exirion

Gadgetfetisjist

RaZoRhEaD schreef op 08 August 2003 @ 16:07:
Naar mijn mening is Siemens te populair geworden. Een jaar of 5 a 6 geleden waren het nog oerdegelijke strak gelijnde modellen. Nu zijn het allemaal lichter afgewerkte dingetjes met rubberen toetsjes (braak). Ik heb me rot gezocht naar een simpele strakke telefoon zonder allerlei GSM-achtige speeltjes en was een beetje teleurgesteld in Siemens.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• P.B.
  • Niet online
Is Tiptel erg goed ? Want eigenlijk vind ik die telefoon wel goed (in mn openingspost)...
Hoe duur is ongeveer zo'n Siemens gigaset bureaumodel ?

• Korakal

Korakal

Up up up!

Tiptel maakt inderdaad hele goede telefoons, ze worden met name zakelijk gebruikt.

Siemens maakt 2 soorten bureautoestellen: draadloos aangesloten (de 3000T, deze sluit je draadloos aan op een basisstation) en de Euroset toestellen. Precieze prijzen weet ik niet, maar van de euroset zal alleen het eenvoudigste model binnen je budget liggen vermoed ik.
Link naar Euroset 2005 < van hieruit kun je ook de andere Eurosets bekijken.

Ik zou als die Tiptel binnen je budget ligt lekker die nemen!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://assets.twacomm.com/1537227107/product_images/2171.jpg

Verwijderd

koop in ieder geval een toestel bij de }:O Primafoon }:O , dan ktijg je tenminste nooit het gezeur dat ie niet getest zou zijn op het netwerk van KPN (ivm nummerweergave etc)

• Ginz
  • Laatst online: 24-02 21:34

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 21:20:
koop in ieder geval een toestel bij de }:O Primafoon }:O , dan ktijg je tenminste nooit het gezeur dat ie niet getest zou zijn op het netwerk van KPN (ivm nummerweergave etc)
Dat is pure }:O -shit.

Als je een Siemens koop, dan doet die `t gewoon perfect op het KPN netwerk.

Wat dacht je van de:

Siemens Euro 2005: € 45.50
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/9017/full.jpg

Siemens Euro 2015: € 91.45
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/9018/full.jpg

Siemens ISDN 4135: € 250.00
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/9016/full.jpg

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• P.B.
  • Niet online
Die 4135 valt af, want we maken hier gebruik van een analoge telefoonlijn. De Eruo 2015 heeft geen nummerweergave (volgens my-siemens.com), en de 2005 ook niet, en geen handsfree bellen.

Vandaag ga ik naar de Office Centre, en ga ik kijken naar de Gigaset 3000T en de verschillende tiptel toestellen :) Als ik mijn keuze heb gemaakt, horen jullie het wel!

Verwijderd

[quote]Ginz schreef op 08 August 2003 @ 22:22:
[...]
Dat is pure }:O -shit.
Als je een Siemens koop, dan doet die `t gewoon perfect op het KPN netwerk.

Misschien is Siemens wel goed maar bijv. AEG en PHILIPS geven vaak problemen dussss

• Ginz
  • Laatst online: 24-02 21:34

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Duncan schreef op 09 August 2003 @ 02:40:
Die 4135 valt af, want we maken hier gebruik van een analoge telefoonlijn. De Eruo 2015 heeft geen nummerweergave (volgens my-siemens.com), en de 2005 ook niet, en geen handsfree bellen.

Vandaag ga ik naar de Office Centre, en ga ik kijken naar de Gigaset 3000T en de verschillende tiptel toestellen :) Als ik mijn keuze heb gemaakt, horen jullie het wel!
Naast mij staat nu een ex-KPN installateur, en die zegt:

"Tiptel is BAGGER"

Heb je ook wel eens de Siemens Gigaset 3000 mobile gedacht?

Afbeeldingslocatie: http://www.siemens.kiev.ua/phones/gigaset3000mobile.jpg

Dit toestel is dus gewoon een draad-gebonden-telefoon, maar werkt via DECT.
Het enige wat je dan moet doen is `m aanmelden op 1 van je draadloze DECT basisstations.

Specs:

LCD-scherm
Nummerherkenning
Nummergeheugen 100 nummers
Redial geheugen 5 nummers
Call-timer
Handsfree bellen
Speakerfunctie
Bereik binnenshuis 50
Bereik buitenshuis 300

prijsindicatie: € 160

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Korakal

Korakal

Up up up!

Ginz schreef op 09 augustus 2003 @ 11:39:
[...]
Naast mij staat nu een ex-KPN installateur, en die zegt:
"Tiptel is BAGGER"
Wij hebben veel Tiptel verkocht en hebben er juist goede ervaringen mee en goede reacties op gehad!
Heb je ook wel eens de Siemens Gigaset 3000 mobile gedacht?
prijsindicatie: � 160
Dat is de 3000T, diegene die ik eerder noemde :Y)

Verwijderd

Kijk hier eens voor goede Siemens prijzen: http://www.gsmhut.net/menu.php?id=6 of op www.kieskeurig.nl voor een goede vergelijking. (let op bij export / Duitse toestellen werkt nummerweergave niet!)

Siemens heeft goede telefoons alleen een bagger service, gelukkig gaan ze niet zo veel kapot.

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

wij zijn nu ook bezig om een helpdesk op te zetten (op een school, dus het moet weer veel voor weinig)

ik zat zelf te denken aan een toestel naast handsfree en flink wat geheugen, een simpele aansluiting voor koptelefoon. (zon bluetooth vinde ze natuurlijk te duur)

ik zit al weer een tijdje te zoeken maar kan zo niets vinden. zijn er een beetje betaalbare toestellen met deze functies?

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• Eboman
  • Laatst online: 19:14

Eboman

Ondertitel

De meeste koptelefoons kun je gewoon aansluiten via het snoertje van je hoorn, dus die kun je praktisch op elk toestel aansluiten..

Signature

• P.B.
  • Niet online
MUSTIS schreef op 29 September 2003 @ 12:14:
wij zijn nu ook bezig om een helpdesk op te zetten (op een school, dus het moet weer veel voor weinig)

ik zat zelf te denken aan een toestel naast handsfree en flink wat geheugen, een simpele aansluiting voor koptelefoon. (zon bluetooth vinde ze natuurlijk te duur)

ik zit al weer een tijdje te zoeken maar kan zo niets vinden. zijn er een beetje betaalbare toestellen met deze functies?
Waarom geheugen in de telefoons ? Dat moet toch in je centrale ?

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

Duncan schreef op 29 September 2003 @ 18:36:
[...]

Waarom geheugen in de telefoons ? Dat moet toch in je centrale ?
ik heb geen id hoe zoiets werkt, als ik maar de naam enzo op et display zie.

hoe dat zit met een koptelefoon via je snoer ontgaat me ook een beetje. kan je dat wat nader uitleggen

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Pagina: 1