Toon posts:

M'n mobo doet ietwat vaag.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben aan het tekenen gegaan op m'n DURON 700. Succesvol welteverstaan. Maar als ik m'n multiplier nu op 9 keer zet, begint m'n mobo te piepen. Als ik hem weer aan het werk wil hebben moet ik de CMOS clearen. Op 8,5 gaat het wel goed.

Wat doe ik verkeerd???

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, kan nou niemand mij helpen, wan ik wil m'n proc wel verder hebben hoor, ik wil minimaal de magische grens van 1GHz halen.

Verwijderd

1 ghz is helemaal niet magisch meer. :+

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 15:55

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Nope, zit ik ook al overheen. Maar verhoog je de Vcore wel als je gaat overclocken of laat je die gewoon op 1.6V staan?

Verwijderd

Topicstarter
M'n core heb ik op 1,8V staan, lijkt me genoeg... Maar kan het niet zijn dat ik niet helemaal goed heb ingekleurd?

<vergeten modus>

Voor jullie is de 1GHz misschien geen magische grens meer, maar voor mij wel. MAG IK!

</vergeten modus>

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 14:30

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Zelfde probleem hier, mij lukte het wel om te booten naar windows met vcore op 1.775 , maar hij liep al na een paar minuten stressed vast. :'( Aangezien mijn mobo niet meer dan 1.80 Volt aankan heb ik er niet veel vertrouwen in om de 1Ghz te halen, maar ben bezig met inburnen, misschien haal ik dan nog wel de 9XX, ben ik ook wel tevreden mee >:)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Pagina: 1