Toon posts:

Html links naar pagina's niet te openen

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds kort heb ik het volgende probleem:

Ik kan geen gewone html links meer openen.
Windows 98
Explorer 6.0

Heeft iemand een suggestie

Vriendelijke groet en een prettige dag.
Pim.

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Tja, je probleem is niet echt duidelijk gespecificieerd zo. Maar goed, enkele suggestie:

- gebruik je wellicht een bannerfilter (als proxy) dat gewoon TE sterk filter?
- heb je wellicht spyware op je pc?
- of een virus?
- heb je met policy editor gespeeld of zo?
- beveiligingssoftware geinstalleerd?
- etc.

Iets meer specs dus bitte

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En wat bedoel je met niet kunnen openen: in de verkenner op een *.htm(l) drukken doet niets, of krijg je bijvoorbeeld een leeg scherm of een foutmelding? En lokaal of op het www, ook kale webpagina's (www.memtest86.com) of bijv. met javascript (www.startpagina.nl)?

In het eerste geval: stel IE als standaardbrowser in, standaardoptie in IE zelf. Anders: zie hierboven voor vragen die erg nodig zijn bij het oplossen van je probleem :P

Hoe dan ook horen vragen over IE niet thuis in WOS: IE != OS. Dus stel je vraag maar even opnieuw in Software Algemeen. Maar lees dan natuurlijk wel even het SA policy (bovenaan de topiclijst, net als het WOS policy waar de lokatie van vragen over IE wordt uitgelegd) en beantwoord even alle vragen die hier al staan genoemd door TromboneFreakus en mij; hoogstwaarschijnlijk heb je je antwoord al als je die uitzoekt :Y)

Oeh en ook jij een prettige dag gewensd :)

[ Voor 2% gewijzigd door F_J_K op 08-08-2003 14:37 . Reden: Hmm, google bevat scripts dus maar een andere link gepakt :+ ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.