topic: online sysinfo win98

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:13

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Topicstarter
forum moderators:
misschien stel ik hier wel de vraag, omdat ik niet weet waar hij wel thuis hoort.
Ik zit regelmatig bij casemod en electronica, en als een moderator vindt dat een topic in een verkeerd sub-forum staat, dan verplaatst hij hem ipv op slot te doen, misschien een tipje voor jullie, is wel zo vriendelijk voor de user die in zijn onschuld een vraag stelt.

[ Voor 4% gewijzigd door deepbass909 op 08-08-2003 14:04 ]

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-04 21:09

Arno

PF5A

PNS is een forum voor de geadvanceerdere gebruikers waarvan wordt verwacht dat ze zelf weten waar iets te plaatsen.

Overigens zijn mods niet VERPLICHT te moven :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:19

Jaymz

Keep on moving !

Misschien gaan de heren er wel vanuit dat je bij je vooronderzoek eracht komt dat PNS misschien wel niet het juiste forum is om een thread neer te zetten, en je um zelf meteen goed zet. Als dit redelijk overduidelijk is (zoals bij jouw thread inderdaad het geval is) is de kans dat er een slotje opkomt redelijk groot jah :)

Hier kun je overigens beter over mailen met Predator(at_)tweakers.net als je vind dat je vraag niet (goed) beantwoord is ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Jaymz op 08-08-2003 14:14 ]

Dit topic is gesloten.