Hallo,
Ik ben in het bezit van een router (draytek 2200USB) en een modem (acatel speechtouch usb).
Voorheen had ik een andere router (zelfde type), en daar had ik geen problemen mee totdat deze willekeurig de connectie begon te verbreken.
Nu heb ik een nieuwe router gehad en treed de volgende fout op:
Als ik de modem rechtstreeks in de computer prik, krijg ik wel verbinding.
Als ik de modem in de router prik, gaat het rode usb-lampje van de modem heel kort aan en dan weer uit. (rood)
De webserver van de router geeft geen foutmeldingen.
Ik heb de nieuwste firmware in de router gezet, de dsl-usb firmware ge-upload naar m'n router, maar de router maakt geen verbinding met de modem.
De helpdesk van zowel draytek als van alcatel weet geen raad.
(en na 1,5 uur voor gemiddeld 50 cent per minuut wil je eigenlijk toch wel een antwoord......:( )
Ik hoop dat hier iemand een suggestie heeft?
bvd
Ik ben in het bezit van een router (draytek 2200USB) en een modem (acatel speechtouch usb).
Voorheen had ik een andere router (zelfde type), en daar had ik geen problemen mee totdat deze willekeurig de connectie begon te verbreken.
Nu heb ik een nieuwe router gehad en treed de volgende fout op:
Als ik de modem rechtstreeks in de computer prik, krijg ik wel verbinding.
Als ik de modem in de router prik, gaat het rode usb-lampje van de modem heel kort aan en dan weer uit. (rood)
De webserver van de router geeft geen foutmeldingen.
Ik heb de nieuwste firmware in de router gezet, de dsl-usb firmware ge-upload naar m'n router, maar de router maakt geen verbinding met de modem.
De helpdesk van zowel draytek als van alcatel weet geen raad.
(en na 1,5 uur voor gemiddeld 50 cent per minuut wil je eigenlijk toch wel een antwoord......:( )
Ik hoop dat hier iemand een suggestie heeft?
bvd