Toon posts:

In-Nederland webhosting ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb gezocht bij webhosters.nl maar helaas staat deze hosting-provider er niet bij. Heeft iemand ervaringen met IN Nederland?? (http://www.in.nl)

Alvast bedankt

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:22
Heb je ook al bij http://www.webhostingtalk.nl/ gekeken/gezocht?

edit: De server(s) van hun staan bij InterNet Online, dat netwerk kan nog wel eens down zijn (en ik spreek uit ervaring ;))

En mijn ervaring is dat je beter iets meer kan betalen voor een fatsoenlijke service enzo.

[ Voor 64% gewijzigd door Speedener op 08-08-2003 13:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
"Sorry, er is niets gevonden. Probeer een andere opdracht."

Ook hier is niks te vinden!!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 13:28
Ook niet bij http://www.webhosters.nl/ ?

/edit - site kon ik zo net niet bereiken. Nu wel maar IN-Nederland staat niet tussen de ervaringen.

[ Voor 57% gewijzigd door Anders op 08-08-2003 18:37 ]

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:14
Prijzen bij IN zijn dermate laag imho dat je geen goede support kunt verwacht... remember, goedkoop is achteraf altijd duurkoop.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:50
The Source schreef op 09 August 2003 @ 15:19:
Prijzen bij IN zijn dermate laag imho dat je geen goede support kunt verwacht... remember, goedkoop is achteraf altijd duurkoop.
blabla... en bla...

goedkoop is niet altijd duurkoop, complete onzin
ik ga ook hier niet moeite doen om jou dit uit te leggen want je wil het vast en zeker toch niet snappen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-04 13:31
The Source schreef op 09 August 2003 @ 15:19:
|:(

We see things as we are, not as they are

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Mag ik vragen waarom in nederland?

If you choose to criticise you choose your enemies

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Phusebox schreef op 09 August 2003 @ 15:45:
[...]
ik ga ook hier niet moeite doen om jou dit uit te leggen want je wil het vast en zeker toch niet snappen
Dat klinkt als een uitstekende redenering. Daar heb je vast veel tijd ingestoken. Vind je het erg als ik de mate waarin ik je serieus neem afmeet aan de kracht van je argumenten? Of snap jij nu niet meer wat ik zeg?

I don't like facts. They have a liberal bias.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:50
Burne schreef op 09 August 2003 @ 15:51:
[...]

Dat klinkt als een uitstekende redenering. Daar heb je vast veel tijd ingestoken. Vind je het erg als ik de mate waarin ik je serieus neem afmeet aan de kracht van je argumenten? Of snap jij nu niet meer wat ik zeg?
je hebt gelijk: klinkt niet als een goede redenering, maar waar haal je dan vandaan dat ik dit stuk tekst aandraag als redenering? en ja ik snap je basisschool niveau nederlands nog wel.

ik had geen zin om iemand die zegt "goedkoop = altijd duurkoop" uit te leggen dat dat complete onzin is.

bijvoorbeeld: je gaat naar winkel A en product X kost daar 5 euro, maar bij winkel B is het in de aanbieding en kost het 3 euro, wil dat dan zeggen dat het product van winkel B slechter is... nee
dit is een erg simpel voorbeeld maar iedereen snapt dat goedkoop niet altijd slecht is. Als je het namelijk goed aanpakt en je verkoopt een zelfde product veel goedkoper (bv hosting) wat kwalitatief gelijk is aan een duurder product, dan kun je dat zeker waarmaken. Immers met een goede marketing strategie verkoop je veel meer hosting pakketten, waar je dan per pakket minder winst op maakt, maar in totaal verdien je evenveel of zelfs meer als bedrijf Y wat die hosting duurder aanbiedt. (en dus gewoon een grotere winstmarge heeft per pakket)

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 10-08-2003 10:43 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-05 20:49
Verschil tussen 5 en 3 euro is klein. Maar als jij een nieuwe Ferrarie kan kopen voor zeg 20.000 euri, dan zit er vast een addertje onder het gras.

Wat niet wil zeggen dat dat hier ook het geval is, maar ja, een bedrijf dat dus nergens anders vermeld/besproken staat en ook nog eens zo goedkoop is... een gezond portie achterdocht is wel even op zijn plaats bij mij dan.

[ Voor 11% gewijzigd door paella op 10-08-2003 11:04 ]

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen met subhosting.nl, snel, goedkoop en goeie service :)

Verwijderd

Phusebox schreef op 09 August 2003 @ 15:45:
[...]

blabla... en bla...

Helaas heeft ie toch gelijk. Goedkoop is inderdaad duurkoop. Gek toch dat een server plaatsen bij Trueserver of Internet Online zoveel in prijs scheelt hé, of gek dat de ene digicam met dezelfde specs 200 euro kost en van een ander merk 1000 euro.

Of denk je soms dat de duurdere altijd meer winst maakt? Ik kan je verzekeren dat veel duurdere bedrijven een veel lager winstpercentage hebben dan de goedkopere. En als je wilt weten hoe dat komt, dan moet je een willekeurig economieboek er maar op naslaan. Lees dan ook even het hoofdstukje continuiteit. Want daarin lees je ook dat de bedrijven die op basis van prijs concurreren en daardor kunnen bestaan, altijd uitdunnen na verloop van tijd (veel faillisementen dus).

Vaak merk je ook pas waar je voor betaald als er problemen zijn, een webservertje opzetten kan iedereen, pas als er dingen als storingen, hacks zijn, en dingen als kennis, tijd en backups van pas komen merk je pas het verschil.

Maar ik denk om even ontopic te reageren, denk dat je gewoon moet proberen, je merkt vanzelf of het goed is of niet, voor die paar euro kun je toch geen kat in de zak kopen lijkt me.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2003 15:09 ]

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:27
Hosting vanaf €10 per jaar? Daar zou ik mee uitkijken, want dat is wel erg weinig. Ik kan me haast niet voorstellen dat daar een gezonde winst mee gemaakt wordt als je kijkt hoeveel kosten een (serieus) bedrijf wel niet heeft: servers, kantoor, loon, administratie bijhouden, etc., etc.

€10 per jaar is €0,83 per maand. Als jij 1 vraag per maand stelt en als ze daar 10 minuten mee bezig zijn, werken ze dus voor 6 * 0,83 = 5 euro per uur. Klinkt als een rotsvast businessplan ;)

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

niet vergeten dat je niet eens een sql servertje erbij krijgt, die moet je voor nog is 10 euro erbij doen.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Pagina: 1