Toon posts:

[Exch5.5 icm Outlook 2K]Mail verstuurd kom in eigen inbox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eén van onze reparatiehelpdesk medewerksters heeft een natuurlijke gave voor het creeëren van onnatuurlijk vage problemen.
Tot nu toe heb ik alles weg gekregen maar dit snap ik echt niet meer, vandaar mijn smeekbede: hellup.

Mailtjes die in de algemene helpdesk inbox terechtkomen worden door medewerkers gesleept naar submapjes.
Ze stuurt vanaf haar eigen WS middels de "reply" knop in OL2000 een antwoord naar iemand. Als het mailtje uit de outbox verdwijnt wordt het vrolijk in haar inbox submapje gezet. De bedoelde ontvanger ontvangt niets. Alleen deze computer heeft er last van. Als ze een nieuwe mail maakt en daar de inhoud van het mailtje dat ze wil beantwoorden in plakt, komt het allemaal wel op de goede plaats terecht.
Haar inbox is zoals gezegd een gedeelde inbox voor de hele helpdesk. alle andere helpdesk medewerkers hebben geen last van dit verschijnsel, maar als ze in elkaars mapjes kijken zien ze bij deze gebruiker wel de mailtjes verschijnen. De combinatie WinXPPro sp1 met OL2000 is op de hele helpdesk hetzelfde.

Verwijderd

Misschien heeft ze (per ongeluk) een rule ingesteld in haar Outlook.

PS. Niet echt PNS dit

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:04

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

Profiel weggooien, en outlook opnieuw instellen. Is lokale aangelegenheid.. |:(

Bovendien had je deze vraag beter in SA kunnen stellen. ALs het over een Exchange server gaat is het niet per definitie PNS.
Zie ook:
sys:/tweakers/net/PNS/faq.txt

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54

Jaymz

Keep on moving !

PNS -> SA :)