Ik heb weer iets bijzonders hoor, ik ben afhankelijk van een MS SQL server en heb ook PHP zo ingesteld dat hij daarmee kan 'praten'. Dat gaat allemaal als een zonnetje alleen nu is er een kolom in de database met een VARCHAR van 1440 bytes.
Als ik dat echter echo met een variabele dan krijg ik maar een gedeelte terug ipv alles. Ene keer is het 227 tekens en de andere keer 189 ofzo... Maar nooit alles.
Het gaat op deze manier;
$row2[2] hoort dan veel meer gegevens te bevatten dan het momenteel bevat. Zover ik kan zien ligt het niet aan vreemde tekens ofzo waar die op loopt te hangen.
Iemand een idee?
Als ik dat echter echo met een variabele dan krijg ik maar een gedeelte terug ipv alles. Ene keer is het 227 tekens en de andere keer 189 ofzo... Maar nooit alles.
Het gaat op deze manier;
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| $query2 = "SELECT CallID, calltext, addcalltext, SiteName, ProductDesc FROM cmm_call_details WHERE CallID LIKE '$row[0]'"; $result2 = mssql_query($query2); while($row2 = mssql_fetch_array($result2)) { echo "Call Text: <font color=red>$row2[1]</font>"; echo "<br><br>"; echo "Toegevoegde text:<br> $row2[2]<br><br>"; echo "Klant: $row2[3]<br>"; echo "Product desc: $row2[4]"; echo "<br><br>"; } |
$row2[2] hoort dan veel meer gegevens te bevatten dan het momenteel bevat. Zover ik kan zien ligt het niet aan vreemde tekens ofzo waar die op loopt te hangen.
Iemand een idee?