Toon posts:

Best Buy Guide juli?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waar staat de Best Buy Guide van juli? Ik zie namelijk wel een juni editie op tweakers.net gemaakt op 23 juni maar we zitten al in augustus.

Tcd.

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-02 13:43

we_are_borg

You will Comply

Best Buy Guide wordt om de twee maanden gedaan, dus deze maand zal er 1 kunnen komen mits de reviewer niet op vakantie is.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De eerstvolgende BestBuy Guide staat geplanned voor 1 september en wordt wederom geschreven door de Tweakers.net Redactie :).

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-02 13:43

we_are_borg

You will Comply

Robin Vreuls schreef op 08 August 2003 @ 12:57:
De eerstvolgende BestBuy Guide staat geplanned voor 1 september en wordt wederom geschreven door de Tweakers.net Redactie :).
Wordt de Bestbuy dan gedaan door meerdere personen, omdat je schrijft T.net Redactie, of is het 1 persoon die het schrijft namens de redactie.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tweakers.net Redactie zijn de crewleden van T.net. Als het daadwerkelijk één persoon zou zijn en ook nog eens een externe hulpkracht, dan zou deze onder een van de crewleden geplaatst worden namens het hulpje.

Verwijderd

ik ben benieuwd. Het is 1 september!! Vandaag de nieuwe buyers guide. >:)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 September 2003 @ 18:02:
ik ben benieuwd. Het is 1 september!! Vandaag de nieuwe buyers guide. >:)
Je hoeft niet iedere keer te schoppen, er wordt hard aan het ding gewerkt en wanneer hij af is, staat hij ook direct op de site :).

Verwijderd

Ben gewoon erg benieuwd. Een vriend van me heeft die van de vorige keer aangeschaft en is zeer tevreden. Ik wil in september zelf aan de slag voor iets nieuws en de keuzes hier gemaakt staan me erg aan.

Schoppen? eerder een compliment _/-\o_

Verwijderd

ben van plan het workstation aan te schaffen

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 19:55:
ben van plan het workstation aan te schaffen
Harm schreef op 01 September 2003 @ 18:05:
[...]

Je hoeft niet iedere keer te schoppen, er wordt hard aan het ding gewerkt en wanneer hij af is, staat hij ook direct op de site :).
Voor zoiets hoef je dit topic niet iedere keer omhoog te schoppen hoor ;)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
^^^^ What he said :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.