Hier eerst ff wat informatie (van sisoft sandra) over mn mobo:
Nu zat ik te kijken bij V&A en daar zag ik staan: (SO DIMM, 144-pins) , nou leek me dat 'DIMM" geen probleem, bij supported memory types staat immers DIMM. Maar nu zit ik met de 144-pins. Is dit gewoon een standaart en zijn alle geheugenkaartjes 144 pins?
En kan iemand me ook (nog) een prijsindicatie geven van zulke kaartjes? (dus 64 & 128 mb) Ik heb het nodig voor ín een 'server', en met 64 mb loopt win2003 niet (volgens de install
)
(Had al wel ff in search gezocht, maar kon zo snel hier niks over vinden:S)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Memory Controller Error Detection Method : 8-bit parity Error Correction Capability : 1-bit Supported/Current Memory Interleave : 1-way / 1-way Number of Memory Slots : 3 Maximum Installable Memory : 768MB Maximum Module Size : 256MB Supported SDRAM Speeds : PC66, PC100 Supported Memory Types : DIMM, SDRAM Supported Memory Voltages : 3.3V |
Nu zat ik te kijken bij V&A en daar zag ik staan: (SO DIMM, 144-pins) , nou leek me dat 'DIMM" geen probleem, bij supported memory types staat immers DIMM. Maar nu zit ik met de 144-pins. Is dit gewoon een standaart en zijn alle geheugenkaartjes 144 pins?
En kan iemand me ook (nog) een prijsindicatie geven van zulke kaartjes? (dus 64 & 128 mb) Ik heb het nodig voor ín een 'server', en met 64 mb loopt win2003 niet (volgens de install
(Had al wel ff in search gezocht, maar kon zo snel hier niks over vinden:S)