• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 14:10

Akerboom

Codito, ergo sum

Topicstarter
Gister heb ik mijn MA-620 USB Infrorood adapter binnen gekregen. Ik ben meteen overgestapt op Outlook XP (ipv Outlook Express) en wil nu de agenda van outlook synchroniseren met die van mijn nokia.

Ik heb de laatste Nokia PC Suit gedownload van nokia.com en met Nokia PC Sync was het zo gebeurd. Alleen niet naar mijn tevredenheid. Je kan namelijk op de 6100 een dagnotitie maken van de volgende types:
- Vergadering
- Oproep
- Verjaardag
- Memo
- Herinnering

Ik gebruik voor de meeste notities "Herinnering" en laat dat nou juist het type zijn wat niet gesynchroniseerd wordt?!

De rest van de types wel en een notitie vanuit Outlook -> Nokia 6100 wordt gezien als een vergadering. Zo ver ik weet kan je dit niet instellen of configureren.

Kennen jullie het probleem, is er een oplossing? Of moet ik wachten op een nieuwe versie van Nokia PC Suit en dan maar hopen dat ze het opgelost hebben?

• Akerboom

Akerboom

Codito, ergo sum

Topicstarter
Ik heb wat gevonden in de help van Nokia PC Sync:
Synchronizing Calendar/To-do items
In a synchronization, Calendar/To-do items are converted in the following way:

Phone -> PC application:
Meeting -> Appointment
Call -> Appointment
Birthday -> Anniversary/Annual Event
Memo -> Event/Planner
To-do note -> Task/To-Do
Ok, dus ze zijn reminders vergeten?? Of is dit alleen mogelijk in de nieuwere mobieltjes zoals de 6100? Iemand met een nokia mobiel die ook een reminder/herinnering op kan slaan, welke nokia model heb je?

* Akerboom hoopt op een nieuwe software versie van de Nokia PC Suite

Verwijderd

Nokia vind dit geen "probleem" maar een "feature".
Trek je conclusie over fix snelheid.

Zeg, je zegt eerst een 6100 te hebben en vraagt je daarna af of wat je wilt wel kan maar alleen in nieuwere toestellen zoals de 6100?
verwarring = 1

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2003 13:45 ]

• Akerboom

Akerboom

Codito, ergo sum

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 13:43:
Nokia vind dit geen "probleem" maar een "feature".
Trek je conclusie over fix snelheid.

Zeg, je zegt eerst een 6100 te hebben en vraagt je daarna af of wat je wilt wel kan maar alleen in nieuwere toestellen zoals de 6100?
verwarring = 1
Goed lezen: ik zeg als 6100 eigenaar dat je een reminder op kan slaan, ik vraag me af of dit met oudere nokia models ook mogelijk is.
Waarom?! Nou als dit iets nieuws is in de laatste nokia mobieltjes dan geef ik het nog hoop dat de software bij deze mobieltjes wordt aangepast zodat ze de reminders ook synchroniseren.

[ Voor 3% gewijzigd door Akerboom op 08-08-2003 13:50 ]

• Akerboom

Akerboom

Codito, ergo sum

Topicstarter
-

[ Voor 102% gewijzigd door Akerboom op 08-08-2003 13:50 . Reden: reply ipv edit :( ]