Toon posts:

rare site als ik patch wil downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
nog een poging dan maar

het probleem ik wil een patch downloaden voor een game die ik al gekocht heb in de winkel en de patch is nodig om wat bugs uit de game te halen.

maar goed zo dra ik dus de patch wil downloaden krijg ik de volgende site te zien waar ik dus verder nix mee kan.

Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~voord265/fout.JPG

wat ik zelf al gedaan heb is search on google, spyware gecheckt, update gedaan van internet explore en ik heb die verse dingen geprobeerd in explore zelf

ow ja ik gebruik windows xp

verder heb ik een router in met netwerk staan en die heeft er verder nix mee te maken ik gebruik geen proxy's en router verzorgt dhcp voor alle pc's

verder is in een vorig topic door iemand gezegt dat hij hem wel kon downloaden

vraag wat te doen met deze melding ???

[ Voor 8% gewijzigd door Compubiter op 08-08-2003 11:52 . Reden: clickable ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Als je rechtsklikt op de pagina, en je gaat naar eigenschappen, wat is dan de URL van de pagina (dus niet op een plaatje, maar gewoon op een lege plek, liefst ergens bij de tekst ofzo)? Zoek vervolgens eens op deze URL in je register.

En verder is het eigenlijk niet de bedoeling om nieuwe topics te openen als je vorige dicht is, maar laat maar zo. Users die offtopic replies hierover plaatsen: De posts zullen zonder mededeling getrashed worden.

[ Voor 11% gewijzigd door Compubiter op 08-08-2003 11:51 ]

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 14:38

OZ-Gump

terug van weggeweest

Welke game is het? En welke patch is het? Deze pagina zegt alleen dat je een url hebt opgegeven die niet klopt en dus dat de pagina niet gevonden kan worden. Als je wat duidelijker zou zijn over het probleem, voor welke game je een patch zoekt e.d. zou het wat makkelijker worden om een oplossing te bedenken.

De pagina die je te zien krijgt zegt niets meer dan dat je geen goede MS url hebt... En dus lijkt het erop dat je PC denkt die pagina bij MS te moeten zoeken. Herstart al geprobeerd? En even al je temp inet files weggooien? Standaardinstellingen van IE terugzetten? Andere DNS-servers proberen?

[ Voor 23% gewijzigd door OZ-Gump op 08-08-2003 11:54 ]

My personal website

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

http://download.activisio...les/StreetLegalPatch1.exe

Het gaat om deze patch en zo te zien dus om Streetlegal. Bij mij doet de link het gewoon. Kan je niet eens voor de grap de internet browser Mozilla installeren (http://www.mozilla.org/)? Als de link daarin wel werkt, heb je in ieder geval de patch en weet je dat het aan Internet Explorer ligt.

[ Voor 43% gewijzigd door Wekkel op 08-08-2003 11:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
het gaat om de game street legal racing
verder zijn de patches voor de game om wat bugs weg te halen

ik heb ook via google al naar andere site's gezocht met de patch ook daar krijg ik de zelfde pagina te zien

in een vorige topci is aal gebleken dat iemand hem wel kon downloaden

dit is de link voor de patch http://download.activisio...les/StreetLegalPatch1.exe

verder heeft het nogmaals nix me me router te maken want zo dra ik in wil loggen in me router via internet explorer dan krijg ik ook weer die pagina te zien dus is het echt een software iets

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Als je deze pagina in beeld hebt, heb je dan vervolgens al geprobeert om de [CTRL] toets ingedrukt te houden en op refresh te klikken ?

(Hiermee omzeilt ie alle vormen van caching / proxy / etc. en probeert ie het bestand van de opgegeven site te halen)

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• OZ-Gump

OZ-Gump

terug van weggeweest

Wekkel schreef op 08 August 2003 @ 11:53:

Het gaat om deze patch en zo te zien dus om Streetlegal. Bij mij doet de link het gewoon. Kan je niet eens voor de grap de internet browser Mozilla installeren (http://www.mozilla.org/)? Als de link daarin wel werkt, heb je in ieder geval de patch en weet je dat het aan Internet Explorer ligt.
Dat zag ik inderdaad in een ander topic, maar het was prettig geweest als het in deze (leesbaar) had gestaan, dan had ik niet naar die andere topics hoeven gaan ;)

Ontopic:
Mijn vragen in mijn eertse reply blijven van kracht: je zult het probleem moeten lokaliseren en dat kan alleen door mogelijke oplossingen uit te proberen en op die manier zaken uit te sluiten.

My personal website

• oRc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-03-2022

oRc

\o/ Garfield \o/

yup doet het hier ook, anders right click save as..

Verwijderd

Topicstarter
Wekkel schreef op 08 August 2003 @ 11:53:

krijg als ik die installer wil downen dus weer die pagina te zien

• antimute
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:01

antimute

Developer

Zoals hij al zegt: bij ieder ander is die url wel goed. TS:misschien moet je rechtermuis op die link en dan 'save target as' eens proberen....

edit: te laat..

[ Voor 11% gewijzigd door antimute op 08-08-2003 11:57 ]

i9 9900K, ASRock B365 Phantom Gaming 4, 32GB DDR4, EVGA RTX3070Ti XC3 ULTRA GAMING

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:40
verder heeft het nogmaals nix me me router te maken want zo dra ik in wil loggen in me router via internet explorer dan krijg ik ook weer die pagina te zien dus is het echt een software iets
kalm aan... Welke versie IE heb je? Al patches voor IE gedownload?

|>

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

BoAC

Memento mori

Is de file wel te downen dmv bijv. Getright oid?

Of misschien ff de virus-scanner uitzetten? Misschien mag je helemaal geen .exe bestanden downen ;)

[ Voor 52% gewijzigd door BoAC op 08-08-2003 11:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
oRc schreef op 08 August 2003 @ 11:56:
yup doet het hier ook, anders right click save as..
ook al geprobeerd dan geeft ie dat ie het bestand niet kan vinden maar dit is waarschijnlijk omdat ie naar een andere pagina gaat

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wat levert ping download.activision.com op?

En als dat verkeerd gaat: http://63.146.124.37/atvi...les/StreetLegalPatch1.exe (dus op IP ipv domeinnaam) - wat doet dat?
en router verzorgt dhcp voor alle pc's
Gaat downloaden wel vanaf andere PC's in je netwerk?

En tenslotte: probeer een andere brwser (zoals bijv. Firebird). [edit= oh dat was al gezegd. Topic gaat hard :+ ]

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 08-08-2003 11:58 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Simon schreef op 08 August 2003 @ 11:56:
[...]

kalm aan... Welke versie IE heb je? Al patches voor IE gedownload?
ie 6 heb ik en heb vanochtend nog wta updates geprobeerd om te kijken of dat het probleem verhielp maar dat hielp ook niet

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Verwijderd schreef op 08 augustus 2003 @ 11:56:
krijg als ik die installer wil downen dus weer die pagina te zien
Het probleem is dus blijkbaar algemeen en niet beperkt tot alleen die ene link.

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Wat je ook nog kan proberen is via een anonieme proxy de file proberen binnen te halen.

Ga naar : http://www.the-cloak.com/
Klik op Surf
Vul bij http:// het volledige adres in
Klik op start surfing.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Verwijderd

Topicstarter
Pingen naar download.activision.com [63.146.124.37] met 32 byte gegevens:

Antwoord van 63.146.124.37: bytes=32 tijd=165 ms TTL=47
Antwoord van 63.146.124.37: bytes=32 tijd=164 ms TTL=47

Ping-statistieken voor 63.146.124.37:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0
(0% verlies).De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in mill
iseconden:
Minimum = 164ms, Maximum = 165ms, Gemiddelde = 164ms

dat leverd de ping op dus de site kan ik wel berijken maar er word een door link gemaakt naar die site van microsoft

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:40
Verwijderd schreef op 08 augustus 2003 @ 11:58:
[...]

ie 6 heb ik en heb vanochtend nog wta updates geprobeerd om te kijken of dat het probleem verhielp maar dat hielp ook niet
Welke versie precies? Kan je ons iets meer info geven?

Heb je ook al eens geprobeerd te kijken welke programma's er in de achtergrond draaien, en die uitgooien, dan downloaden?

|>

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
Ik zou toch nog eens GOED je instellingen nalopen.
Als iedereen de patch op verschillende manieren kan downloaden ligt het probleem op jouw PC. Check nogmaals de firewall(s), check proxy-settings, check download managers, check op spyware, check op virussen, check je hosts file, etc etc.

[ Voor 5% gewijzigd door Mystery op 08-08-2003 12:02 ]

Battle.net tag

Verwijderd

Topicstarter
Cobra_Lup schreef op 08 August 2003 @ 11:59:
Wat je ook nog kan proberen is via een anonieme proxy de file proberen binnen te halen.

Ga naar : http://www.the-cloak.com/
Klik op Surf
Vul bij http:// het volledige adres in
Klik op start surfing.
ook dit brengt me weer bij de site die ik in het begin als screen gaf.

• tstrik
  • Laatst online: 15-08-2021
kijk eens naar de firewalinstellingen van xp, of het beveiligingsniveau van internetexplorer

MSI GNB Max-FISR, P4 3,06GHz, MSI Ti4800SE-VTD8X

Verwijderd

Topicstarter
Mystery schreef op 08 August 2003 @ 12:01:
Ik zou toch nog eens GOED je instellingen nalopen.
Als iedereen de patch op verschillende manieren kan downloaden ligt het probleem op jouw PC. Check nogmaals de firewall(s), check proxy-settings, check download managers, check op spyware, check op virussen, etc etc.
heb mijn firewall al uitstaan heb op spyware gecheckt en virussen en zo ook en ik heb geen proxy of wat dan ook draaien

Verwijderd

Topicstarter
tstrik schreef op 08 augustus 2003 @ 12:01:
kijk eens naar de firewalinstellingen van xp, of het beveiligingsniveau van internetexplorer
beveiliging niveau staat op normaal zo als ik gisteren ook stond toen ie het nog wel deed.

Verwijderd

delete je temp internet files is.. mischien dat helpt

• Mystery
Iets staat er niet goed op jouw PC. Ik heb hier met IE5.5 op werk no problems met het binnenhalen van de patch. Herinstalleer IE of kijk naar de security settings.
Of leeg je cache en temp net files (al eerder genoemd).

[ Voor 15% gewijzigd door Mystery op 08-08-2003 12:06 ]

Battle.net tag

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 12:03:
delete je temp internet files is.. mischien dat helpt
leverd ook geen resultaat op :S

• blueline
  • Laatst online: 03-09 16:49
Kun je ergens anders wel iets downen, want volgens mij staan je internetrestricties te hoog waardoor je dat niet mag downen. Om een vage reden stuur je wel iets naar het internet en dat commando vangt microsoft op en dan kom je dus op die pagina.

The ones with the greatest power protect those who don't.

• BoAC
  • Nu online

BoAC

Memento mori

• OZ-Gump

OZ-Gump

terug van weggeweest

@TS... je reacties zijn (te) kort en je laat imho wel erg weinig zelfwerkzaamheid zien. Het probleem ligt aan jouw PC omdat je blijkbaar niks kunt downloaden. Jouw PC lijkt te verwijzen naar een site in plaats van naar de Save-as dialog als je een exe wil downen.

Ritsel iets als IERadicator om IE volledig van je systeem te verwijderen en herinstalleer hem vervolgens. Dit MOET ergens een foute instelling zijn oid. En dus zul je aan de slag moeten met mogelijke oplossingen, zoals ik eerder al aangaf.

Overigens nog een nuttige vraag: is het alleen met exes die je download, of ook met ZIP's en andere bestandsextensies?

[ Voor 11% gewijzigd door OZ-Gump op 08-08-2003 12:10 ]

My personal website

• blueline
  • Laatst online: 03-09 16:49
Probeer het anders met een download accelerator. Zet de URL erin en probeer hem dan eens te downen.

The ones with the greatest power protect those who don't.

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 08 augustus 2003 @ 12:02:
heb mijn firewall al uitstaan heb op spyware gecheckt en virussen en zo ook
Compubiter schreef op 08 augustus 2003 @ 11:49:
Als je rechtsklikt op de pagina, en je gaat naar eigenschappen, wat is dan de URL van de pagina (dus niet op een plaatje, maar gewoon op een lege plek, liefst ergens bij de tekst ofzo)? Zoek vervolgens eens op deze URL in je register.
Kun je even rechtsklikken op de pagina, ergens op het witte gedeelte naast de tekst 'Sorry, there is no Microsoft.com web page matching your request', vervolgens Eigenschappen. Hier staat onder Adres (URL) een adres van de website. Kun je dit adres even kopieren en hier neerplakken. Als het een lokaal document is (wat volgens mij het geval is, omdat het plaatje op de site het niet doet en waarschijnlijk dit plaatje niet op jouw computer staat), dan zou je even op die url kunnen zoeken (in je register). Wellicht dat het een soort van 404 pagina is geworden, en dat hij daarnaar verwijst.

En heb je ook al online een virusscan gedaan? housecall.antivirus.com, want lokale virusscans zijn ook niet altijd betrouwbaar.

Verwijderd

Topicstarter
OZ-Gump schreef op 08 augustus 2003 @ 12:08:
@TS... je reacties zijn (te) kort en je laat imho wel erg weinig zelfwerkzaamheid zien. Het probleem ligt aan jouw PC omdat je blijkbaar niks kunt downloaden. Jouw PC lijkt te verwijzen naar een site in plaats van naar de Save-as dialog als je een exe wil downen.

Ritsel iets als IERadicator om IE volledig van je systeem te verwijderen en herinstalleer hem vervolgens. Dit MOET ergens een foute instelling zijn oid. En dus zul je aan de slag moeten met mogelijke oplossingen, zoals ik eerder al aangaf.

Overigens nog een nuttige vraag: is het alleen met exes die je download, of ook met ZIP's en andere bestandsextensies?
ik heb het niet met alle bestanden ik download net download accelerator en dat was ook een exe en die deed het wel gewoon.

• Mystery
Ga eens kijken op Windows Update. Download patch 823980 als je dat nog niet gedaan hebt. Installeer een "andere" browser zoals mozilla of opera en kijk of het probleem dan terugkeert.

Battle.net tag

• OZ-Gump

OZ-Gump

terug van weggeweest

ik heb het niet met alle bestanden ik download net download accelerator en dat was ook een exe en die deed het wel gewoon.
Daar maak ik een brakke DNS-server van. :? Zou je deze eens willen proberen? (Chello)
Primary: 212.83.68.130
Secundary: 212.83.68.131

[ Voor 34% gewijzigd door OZ-Gump op 08-08-2003 12:14 ]

My personal website

Verwijderd

Topicstarter
Compubiter schreef op 08 August 2003 @ 12:11:
[...]

[...]
Kun je even rechtsklikken op de pagina, ergens op het witte gedeelte naast de tekst 'Sorry, there is no Microsoft.com web page matching your request', vervolgens Eigenschappen. Hier staat onder Adres (URL) een adres van de website. Kun je dit adres even kopieren en hier neerplakken. Als het een lokaal document is (wat volgens mij het geval is, omdat het plaatje op de site het niet doet en waarschijnlijk dit plaatje niet op jouw computer staat), dan zou je even op die url kunnen zoeken (in je register). Wellicht dat het een soort van 404 pagina is geworden, en dat hij daarnaar verwijst.

En heb je ook al online een virusscan gedaan? housecall.antivirus.com, want lokale virusscans zijn ook niet altijd betrouwbaar.
hij geeft bij elke url aan dat het de site is waar ik de patch van wil downloaden dus overal staat de url van de patch en het is du sniet lokaal

ik zal eve die scan proberen tnx

Verwijderd

Topicstarter
OZ-Gump schreef op 08 August 2003 @ 12:13:
[...]
Daar maak ik een brakke DNS-server van. :? Zou je deze eens willen proberen? (Chello)
Primary: 212.83.68.130
Secundary: 212.83.68.131
het zou dus de dns van planet kunnen zijn bedoel je hier mee ?

• OZ-Gump

OZ-Gump

terug van weggeweest

Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 12:16:
[...]
het zou dus de dns van planet kunnen zijn bedoel je hier mee ?
Jazekers.... Problemen oplossing is mogelijkheden elimineren, dus proberen kun je het altijd ;)

My personal website

• BoAC
  • Nu online

BoAC

Memento mori

Kan jouw browser misschien niet tegen links met een spatie erin cq %20

Trouwens mijn eerder geleverde link al geprobeerd??

zonder spatie datum van file: 28-Mar-2003 14:16 29.1M
met spatie datum van file: 28-Mar-2003 14:16 29.1M
Locatie van de bestanden

Verwijderd

Topicstarter
BoAC schreef op 08 augustus 2003 @ 12:18:
Kan jouw browser misschien niet tegen links met een spatie erin cq %20

Trouwens mijn eerder geleverde link al geprobeerd??

zonder spatie datum van file: 28-Mar-2003 14:16 29.1M
met spatie datum van file: 28-Mar-2003 14:16 29.1M
Locatie van de bestanden
ik heb al je links geprobeerd ja maar geen een geeft het gewenste resultaat bij 1 krijg ik dat de link niet bestaat de normale vorm dus bij de andere krijg ik de site weer te zien.

Verwijderd

Topicstarter
OZ-Gump schreef op 08 August 2003 @ 12:18:
[...]

Jazekers.... Problemen oplossing is mogelijkheden elimineren, dus proberen kun je het altijd ;)
ik wil het wel proberen maar kan niet in de router komen want daar kreeg ik zelfde site te zien :S

denk dat het toch te maken heeft met exe bestanden of zo maar goed waar ik dat moet zoeken weet ik ook niet

ow ja k heb geprobeerd om modzilla te downloaden maar daar geeft ie ook de fout

• BoAC
  • Nu online

BoAC

Memento mori

Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 12:20:
[...]
ik heb al je links geprobeerd ja maar geen een geeft het gewenste resultaat bij 1 krijg ik dat de link niet bestaat de normale vorm dus bij de andere krijg ik de site weer te zien.
Ik kan hier gewoon op die server browsen in de file directory. Het ip wordt dus geredirect. Waarschijnlijk gaat het dus ook fout met andere browsers/file-downloaders(like getright) denk ik..

edit: Sorry bij de laatst opgegeven link moet een / achter (Apache server)
Locatie van de bestanden

[ Voor 16% gewijzigd door BoAC op 08-08-2003 12:26 ]

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-08 07:43

MRic3

Of praat ik weer poep?

Anders probeer het eens via www.filemirrors.com en dan zoeken op streetlegal

1 ding is zeker het ligt aan jouw instellingen...
mijn advies, flikker die associale download accelerator eraf.. zijn kud programma's.
Verder kan je de lmhost file en /of hostfile fff schoonmaken

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• momania
  • Laatst online: 17:26

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 08 augustus 2003 @ 12:21:
[...]
ik wil het wel proberen maar kan niet in de router komen want daar kreeg ik zelfde site te zien :S

denk dat het toch te maken heeft met exe bestanden of zo maar goed waar ik dat moet zoeken weet ik ook niet
Heb je je pc ook al eens direct aan internet gehangen, zonder router?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb met ene bestand wel moeite maar met adnere weer niet en dat vind ik zo apart

Verwijderd

Topicstarter
op de pc van me broertje kan ik hem wel downloaden heb ik net eve snel geprobeerd dus de router zou goed moeten zijn

• jeroendevries
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-08 10:19

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

Verwijderd

Topicstarter
ook nu krijg ik weer die site denk dat ik zo maar eve me windows cd ga zoeken.

• BoAC
  • Nu online

BoAC

Memento mori

Is dezelfde site _/-\o_ _/-\o_

Nog een vraag ;) Als je nu naar http://63.146.124.37 gaat zou je op de microsoft site moeten komen anders snap ik er geen *** meer van ;)
Verwijderd schreef op 08 augustus 2003 @ 12:32:
[...]
ook nu krijg ik weer die site denk dat ik zo maar eve me windows cd ga zoeken.
Inderdaad een hele goede oplossing ;) En dan vooral uitkijken wat je installeerd })

[ Voor 25% gewijzigd door BoAC op 08-08-2003 12:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
het word een format denk ik :S

als ik naar dat ip ga dan krijg ik de site wel te zien :S

[ Voor 148% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2003 12:39 ]

• Hermanvh
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Misschien even je hosts bestandje checken in je Windows dir? Misschien dat daar een leuke verwijzing voor de 63.146.124.37 in staat?

webOS all the way!

Verwijderd

Topicstarter
Hermanvh schreef op 08 August 2003 @ 12:38:
Misschien even je hosts bestandje checken in je Windows dir? Misschien dat daar een leuke verwijzing voor de 63.146.124.37 in staat?
ik zal ff kijken of ik die kan vinden

[ Voor 111% gewijzigd door momania op 08-08-2003 14:27 ]

• BoAC
  • Nu online

BoAC

Memento mori

Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 12:37:
het word een format denk ik :S

als ik naar dat ip ga dan krijg ik de site wel te zien :S
Welke site :? Ik krijg de index van de server te zien.

Zoek es op je c-drive (aangenomen dat daar windows staat geinst) in alle files naar het betreffende ip. En ook in je registry. Misschien.....

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

programma's als download accelerator zijn ook erg irritant, behalve de diverse spyware, verpesten ze ook veel van je instellingen.
ik zal ff kijken of ik die kan vinden
in c:\windows\system32\drivers\etc\hosts

de enige regel die je daarin moet laten staan is:
code:
1
127.0.0.1   localhost

[ Voor 40% gewijzigd door momania op 08-08-2003 14:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Erkens schreef op 08 August 2003 @ 12:44:
[...]

programma's als download accelerator zijn ook erg irritant, behalve de diverse spyware, verpesten ze ook veel van je instellingen.

[...]

in c:\windows\system32\drivers\etc\hosts

de enige regel die je daarin moet laten staan is:
code:
1
127.0.0.1   localhost
nee was een andere reply van hem soz nu staat de goede reply van hem er

die regels stond er gewoon verder stond er nix in.

BoAC
ik bedoel de index btw ook kan nu allerlij mappen kiezen enzo

[ Voor 19% gewijzigd door momania op 08-08-2003 14:28 ]

• BoAC
  • Nu online

BoAC

Memento mori

Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 12:45:
[...]
BoAC
ik bedoel de index btw ook kan nu allerlij mappen kiezen enzo
En, wat gebeurt er als je nu ga browsen naar de betreffende map. Kom je dan uit op die vage MS-pagina?

Edit: Trouwens al GetRight gebruikt oid. Die heeft een browser.

[ Voor 12% gewijzigd door BoAC op 08-08-2003 13:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
zo dra ik de patch weer aan klik kom ik weer op de site uit en ik kan ook niet kiezen doel opslaan als want dat werkt ook niet

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 13:32:
zo dra ik de patch weer aan klik kom ik weer op de site uit en ik kan ook niet kiezen doel opslaan als want dat werkt ook niet
hier stond iets niet goed, ff wakker worden

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2003 13:47 ]

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

Heb je nou al die download accellerator of download tooltjes eraf gesodemieterd en dan een keer een regclean gedaan .. en dan een keer geprobeerd?

En die link die ik gaf www.filemirrors.com .. werken daar die andere files wel?

• Mikkie001
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:46

Mikkie001

Wat is werk zonder koffie?

Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 12:26:
op de pc van me broertje kan ik hem wel downloaden heb ik net eve snel geprobeerd dus de router zou goed moeten zijn
Als jullie achter dezelfde router zitten, dan zitten jullie vast op 1 netwerk
>:)
Download het bestand vanaf de pc van jouw broertje en zet het via het netwerk op jouw pc...

Er is altijd een groepje mensen dat in geen enkel groepje past

• Crash
  • Laatst online: 21:33
Mikkie001 schreef op 08 augustus 2003 @ 14:34:
[...]

Als jullie achter dezelfde router zitten, dan zitten jullie vast op 1 netwerk
>:)
Download het bestand vanaf de pc van jouw broertje en zet het via het netwerk op jouw pc...
dat is dus het probleem omzeilen ipv oplossen ;)
lijkt me beter dat je dit probleem gewoon probeert op te lossen aangezien het niet echt handig is

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:25
Welke anti-spyware proggies heb je gebruikt? Ik opteer voor Spyware, daarna maffe DNS-Servers

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• BoAC
  • Nu online

BoAC

Memento mori

Verwijderd schreef op 08 augustus 2003 @ 13:32:
En een bestand van een ander type proberen te downen gaat wel goed of...
Volgens mij is opnieuw installen van je pc het beste want dit is gewoon zonde van je tijd... ;)

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

Altijd leuk dat de TS even vertelt hoe ze het opgelost hebben..
Zeer dankbaar..

Pagina: 1