Ik heb nu al een paar dagen op internet gezocht naar een zo klein mogelijke minimaal 2mp digitale camera. een minolta dimage Xt zou natuurlijk ideaal zijn maar de prijs moet ongeveer rond de 250 € liggen daarom ben ik uitgekomen op de Sony u30 of de casio exilim S2.
Ik vraag me dus af of er iemand is die ervaringen heeft met beide camera's. en weet hoe de binnenfoto's (partypics) van beide zijn want daar gaat de camera vooral voor gebruikt worden.
belangrijke verschillen tussen deze 2 camera's die ik gevonden heb zijn:
wel/geen lensbescherming
gewone menubesturing/misschien te kleine jostick?
verschil in grote lcd scherm.
Kunnen jullie mij vertellen wat nog meer belangrijke verschillen zijn, of er veel verschil zit in de opties die de camera heeft (welke camera de meeste opties heeft) en wat ik ook nog verder vergeet bij mijn afweging.
BVD
Ik vraag me dus af of er iemand is die ervaringen heeft met beide camera's. en weet hoe de binnenfoto's (partypics) van beide zijn want daar gaat de camera vooral voor gebruikt worden.
belangrijke verschillen tussen deze 2 camera's die ik gevonden heb zijn:
wel/geen lensbescherming
gewone menubesturing/misschien te kleine jostick?
verschil in grote lcd scherm.
Kunnen jullie mij vertellen wat nog meer belangrijke verschillen zijn, of er veel verschil zit in de opties die de camera heeft (welke camera de meeste opties heeft) en wat ik ook nog verder vergeet bij mijn afweging.
BVD