Aangezien ik recent een nieuwe digitale camera van Canon heb aangeschaft (IXUS 400) ben ik me nu ook aan het orienteren op de mogelijkheid tot het zelf afdrukken van foto's op hoge kwaiteit.
Vaak is de IXUS 400 in de reklame te zien icm een CP-x00 fotoprinter. Ze worden vaak aangeprezen vanwege hun direct-linking mogelijkheden. Tevens is de printer behoorlijk compact.
Helaas heb ik tot nu toe zeer weinig informatie kunnen vinden over deze printers. Voor mij is het te weinig informatie om zo'n dergelijk apparaat aan te schaffen. Wie kan me meer informatie geven over deze fotoprinters? Wie heeft er ervaring / is eigenaar van een dergelijk apparaat?
Mn vragen hebben vooral betrekking tot het volgende:
- Is de 10x15 kwaliteit vergelijkbaar met de afdrukkwaliteit bij een fotozaak?
- Hoe snel zijn deze printers?
- Waar is de inkt/toner (?!?) verkijgbaar en wat zijn de kosten hiervan?
- Verbruik van inkt?
- Welk papier is het meest geschikt en wat zijn de kosten hiervan?
- Is zo'n printer rendabel tov regulier afdrukken?
Meer informatie over (andere?) direct-link fotoprinters is ook zeer gewenst. Mocht er een reguliere printer beschikbaar zijn die uitzonderlijk goede foto kwaliteit levert ben ik hier ook altijd benieuwd naar. Alvast ontzettend bedankt.
Vaak is de IXUS 400 in de reklame te zien icm een CP-x00 fotoprinter. Ze worden vaak aangeprezen vanwege hun direct-linking mogelijkheden. Tevens is de printer behoorlijk compact.
Helaas heb ik tot nu toe zeer weinig informatie kunnen vinden over deze printers. Voor mij is het te weinig informatie om zo'n dergelijk apparaat aan te schaffen. Wie kan me meer informatie geven over deze fotoprinters? Wie heeft er ervaring / is eigenaar van een dergelijk apparaat?
Mn vragen hebben vooral betrekking tot het volgende:
- Is de 10x15 kwaliteit vergelijkbaar met de afdrukkwaliteit bij een fotozaak?
- Hoe snel zijn deze printers?
- Waar is de inkt/toner (?!?) verkijgbaar en wat zijn de kosten hiervan?
- Verbruik van inkt?
- Welk papier is het meest geschikt en wat zijn de kosten hiervan?
- Is zo'n printer rendabel tov regulier afdrukken?
Meer informatie over (andere?) direct-link fotoprinters is ook zeer gewenst. Mocht er een reguliere printer beschikbaar zijn die uitzonderlijk goede foto kwaliteit levert ben ik hier ook altijd benieuwd naar. Alvast ontzettend bedankt.