Outlook Feestdagen Toevoegen 2x

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 09:15

Akerboom

Codito, ergo sum

Topicstarter
Ik heb per ongelijk 2x Feestdagen Toegevoegd aan mijn agenda in outlook. Resultaat, ze staan er allemaal 2x in. Ik heb geen zin om ze handmatig weg te halen. Iemand een idee hoe ik ze weg kan halen in een keer? Heel de agenda legen is ook goed want staat voor de rest toch niets in.

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05-2024

OZ-Gump

terug van weggeweest

Als het goed is kun je de landen waarvan je de feestdagen wil toevoegen aanvindken. En als het goed is kun je Nederland toch echt maar één keer aanvinken. Heb je misschien ook België angevinkt o.i.d.?
Heb hier Nederland een paar keer aan- en uitgevinkt, maar het blijft er maar één keertje in staan...? (heb hier overigens Office XP)

My personal website

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 09:15

Akerboom

Codito, ergo sum

Topicstarter
Ik heb ook Office XP

Maar als je naast Nederlands ook Nog eens Christelijke blaat aanvinkt, en dan staat Nederland ook nog aangevinkt, dan vraagt hij op je Nederland opnieuw wilt toevogen... ik ja geklikt :(

Staat alles er 2x tussen en soms 3x, als christelijke feestdagen ook in de nederlandse set zaten

Heb nu PST verwijderd ben opnieuw begonnen met importeren van berichten uit outlook express...

Heb gewoon binnen 10 min. mijn outlook verneukt :D dit wordt nog wat *zucht*

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
Gevonden met de search:
[rml][ Outlook] Feestdagen probleem[/rml]
Ik wist dat ik dezelfde vraag al eens beantwoord had.

Battle.net tag

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05-2024

OZ-Gump

terug van weggeweest

Maar als je naast Nederlands ook Nog eens Christelijke blaat aanvinkt, en dan staat Nederland ook nog aangevinkt, dan vraagt hij op je Nederland opnieuw wilt toevogen... ik ja geklikt :(
Sorry, maar..... LOL :+
Posty van Mystery een oplossing? Of heb je gewoon alles weggekinkeld? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door OZ-Gump op 08-08-2003 12:21 ]

My personal website