Toon posts:

popup na een wmv

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een site met een wmv erop. nu wil ik zodra deze uitgespeelt is dat er dan een popup verschijnt... ??Hoe??

een popup lukt wel maar hoe laat ik hem pas verschijnen na afloop van de wmv??

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Je zou een timer erop kunnen zetten met een tijdstip eraanvast.. Dus duurt de film 3 minuten dan na 3 minuten in bijvoorbeeld Javascript een popup aanroepen. Het is dacht ik niet mogelijk om met WMV een popup aan te roepen. En hoe je zou moeten kijken of een WMV klaar is met spelen weet ik niet.

Station van Gerwin Prins op Apple Music

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Volgens mij kan het ook vanuit het wmv bestand.
Ik heb er wel eens een gehad die aan het eind m'n browser opende en naar een site ging.

Who is John Galt?

Verwijderd

Topicstarter
gerwin, maar dan zit je met als iemand niet genoeg bandbreedte heeft, dat hij dan te vroeg verschijnt.
gorgi. wel wat ik bedoel alleen ik zie geen oplossingen :) alleen maar dankjewels

Verwijderd

Topicstarter
justmental: heb i al gekeken en ik kon het niet vinden.

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

faijer_ > Vriendelijk verzoek dit stuk uit de FAQ even door te lezen en te constateren wat er allemaal niet klopt aan je topic.

Dank, dank, dank ;)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Ik zie dat je nieuw bent hier :)
Hier staan de regels die we hanteren om het voor iedereen interessant te houden:
P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic
Zoals je de vraag nu stelt is het onduidelijk met welke programmeertaal je werkt en is het teveel een volledige oplossing vragen (een zgn. scriptrequest).
Als het over HTML/javascript gaat dan had dit topic in W&G moeten staan.

Veel regels, dat geef ik toe, maar die zijn zoals gezegd ingesteld om voor het forum voor iedereen aantrekkelijk te houden. Hoe beter je de regels hanteert, hoe meer kans je hebt op een mooi antwoord.
Doe er je voordeel mee :)

Who is John Galt?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.