• Silent891
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-02 14:53
Ik ben aan het oriënteren voor een leuke PDA. Mijn oog is gevallen op de Dell Axim X5 Performance. Omdat dit een leuk PDA’tje is, voor zijn geld/mogelijkheden.

Ik wil de PDA ook gaan gebruiken voor navigatie/ route planner. En mijn voorkeur gaat naar een GPS Compact Flash kaartje, zo heb je minder draden bende. En je bent wat flexibeler, je kan het dan ook wat makkelijker in je zak stoppen. Het enige nadeel zou dan weer zijn, dat je mogelijk in de auto minder ontvangst hebt.

Maar mijn probleem is dus dat ik niet echt veel reviews /product vergelijkingen kon vinden voor een GPS module. Weten jullie misschien een site waarop ik deze informatie kan vinden. En hebben jullie misschien ook ervaring met een GPS Compact Flash kaartje? Wat raden jullie mij aan? En hebben jullie ook ervaringen dat de ontvangst degelijk minder is in de auto met een Compact Flash kaart?

Dingen moet je regelen

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-02 09:52

MrDry

Desperados!

Quod licet lovi, non licet bovi

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:01

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Heeft die PDA dan ook een ander uitbreidingsslot voor geheugen? Anders kan je je kaarten niet zo goed kwijt.

• Silent891
In de Dell Axim X5 kan een Compact Flash kaartje en een Secure Digital kaartje. Dus in de CF slot wou ik een GPS doen, en in de SD slot wil wat extra geheugen doen.

En op die forum van pocketpc-club heb ik ook al even rond geneust, maar kon niet echt veel vinden. Ik zoek namelijk wat vergelijkingen enzo... Want ik weet niet wat voor producten er op de markt zijn, betreft GPS.

En ik heb deze vragen op dit forum gesteld, omdat ik dit een leuker forum vindt ;)

Dingen moet je regelen

• DoubleTweak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02 11:16
Silent, ik heb zelf de Dell Axim i.c.m. de Holux GM-270 CF GPS. Deze combinatie werkt perfect!! Nooit problemen en altijd een goede fix!

Be like a duck. Calm on the surface, but always paddling like the dickens underneath.

• Silent891
DoubleTweak schreef op 08 August 2003 @ 09:14:
Silent, ik heb zelf de Dell Axim i.c.m. de Holux GM-270 CF GPS. Deze combinatie werkt perfect!! Nooit problemen en altijd een goede fix!
Waar heb jij hem dan geplaatst in de auto? Want als je hem links plaatst (tussen stuur en deur) dan kan ik voorstellen dat je een redelijk ontvangt hebt. Maar als je hem in de midden console plaats, vermoed ik dat je een minder ontvangst hebt.

Hoe ben jij tot deze keus gekomen dan? Waarom de Holux?

Dingen moet je regelen

• Silent891
Toevallig kwam ik op het forum van pocketpc-club wel een interessante thread tegen, namelijk: http://www.pocketpc-club....hread.php?&threadid=12275

Hier staan een paar GPS ontvangers op een rijtje.

Dingen moet je regelen

Pagina: 1