Moderatie gedrag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-10 20:23

WarPuppy

Electronic Technology

Topicstarter
Waar ik zelf als poster dus ziek van word, is als je een posting hebt.
Je er soms 1 of geeneen beoordeeling voor krijgt !!
Ik had bij een topic de 1e post, en echt waar nog zinnig ook, inhoudelijk interresant als ik het zelf moest beoordelen,

En ik krijg er 1 beoordeling voor met -1 first post, Ja het was een first post, maar volgens mij snapte diegene niet waarvoor het diend ! :(

En vervolgens vliegen alle modjes erlangs omdat die "toch al is beoordeeld"! :(

Ik vind dit niet kunnen, niet omdat ik meer punten wil, maar dit is al de zoveelste x dat ik dit merk |:( , en soms zelf punten aan moet geven.

Nahja tis mijn mening maar kijk zelf maar en beoordeel

-1 First Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

[no-offence-mode]
Na de posting gewikt en gewogen te hebben, denk ik niet dat deze meer dan +1 verdient. Dat íe nu op 0 staat komt doordat het moderatie-systeem nogal variabel kan zijn en er blijkbaar overheen gelezen wordt.

De review gaat over een Orb, maar je plaatst een alinea over de p4 erin en dat je hem wel graag zou willen hebben, al dan niet overklokkend. Dit komt meestal niet verder als 0 - offtopic (en terecht).

Je eerste zin hebben niet zoveel toegevoegde waarde en kan als geblaat overkomen.

Inhoudelijk stel je de vraag of er 1 of 2 fans inzitten en da'`s het enige wat je posting voor zinnigs heeft.

[/no offencemode]
Ik kan mij frustratie goed voorstellen, maar aan de andere kant is er niet veel van te maken. Advies is dan een compactere reactie maken met veel informatie of echt interesante vragen stellen. :Y)

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Het grootste deel van de post is overbodig. Het heeft voor mensen geen nut om dit te lezen.
Alleen de vragen over de overklokbaarheid en de fans zijn normale vragen en dat kan dus op +1.
Cookie (meen ik) geeft je een antwoord op de OC vraag verderop in de thread.

Ik zou de post met een 0.49 beoordelen ;)
-------
klaar met editen ;)