Toon posts:

pinaccle tv-kaart pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem netjes geinsatllerd en de nieuwe drivers + software gedowload en hij doet het.

sluit ikhem af en wil hem dan opstarten dan zie ik ff het schermpje van de software en dan weer nix.
deinstalleer ik hem en installeer ik de software opnieuw dan werk hij de eerste keer perfect.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 21:57

tweakerbee

dus..?

Welkom op GoT. Ik zou je aan willen raden om eerste eventjes de Algemene FAQ, Nettiquette en Forum specifieke FAQ door te spitten alvorens je wat post.
Het kost je even een half uurtje, maar je zult er veel plezier van hebben.

Als je dat gedaan hebt zul je leren dat je het volgende nog zou moeten geven in dit geval:
- OS
- Driver (versie/nieuwste?)
- Overige hardware (mobo/videokaart)
- Gebruikte software

Staat de kaart wel in apparaatbeheer als hij het niet doet? Wellicht dat van PCI slot veranderen helpt. Schone installatie gedaan? Zet dan als laatste je TV kaart erin.

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Topicstarter
tnx
ja sorry was ff laat vanacht iets te veel lopen klote.

mijn spec.

P3 1 ghz
mobo = ECS
265 MB 133
80 GB HD
nvidia geforce4 64 MB
Windows XP pro
Software 5.5 pctv pro
driver is de nieuwste gedownload van pinnaclesys.nl

heb de tv kaart al een ker gewisseld met mijn USB 2.0 kaart maar dat maak nix.
schone install help wel maar alleen de eerste keer.
verder staat hij goed geinstalleerd in apparaatbeheer.

en ik krijg het zelfde probleem met de software die er bij zit als met de update die ik gedownload heb van pinnacle.

ik heb ook daar gekeken maar ik zie dat probleem nergens staan.

Verwijderd

Probeer eens of dscaler wel werkt? de software van pinnacle is niet al te geweldig (ook veel crashes en andere vage problemen gehad)

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Verwijderd schreef op 08 August 2003 @ 13:10:
Probeer eens of dscaler wel werkt? de software van pinnacle is niet al te geweldig (ook veel crashes en andere vage problemen gehad)
Even een kikje.

Dscaler werkt prima, alleen met Pinnacle heb ik dus exact hetzelfde probleem.
Ik heb de volgende oplossing gevonden, voor afsluiten van proggie even de instelling zetten op kanaal composiet, en kan weer gewoon tv starten en op een kanaal instellen.
T is even wennen, maar ik heb ook niet 1 andere optie kunnen vinden.