Toon posts:

Muziekformaten voor de Sony Ericsson T610

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af welke muziekformaten de Sony Ericsson T610 aankan. Ik heb reeds via de bluetooth-verbinding die ik eergisteren op mijn pc heb geïnstalleerd diverse midi-files al op deze gsm gezet. Ik heb verder ook (uit een andere topic) begrepen dat wav en mp3 niet op de T610 kunnen worden gezet. Maar, is het wellicht mogelijk om via Sound Forge 6 een mp3-tje of een wav te conferteren naar een ander acceptabel T610-muziekformaat. Sound Forge 6 kan naar veel formaten (helaas geen midi) omzetten, maar zit er een formaat bij voor de T610?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:26

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 3
Hier zou ik je vraag ff stellen als ik jou was.
Owja ik weet het niet trouwens(ook t610 eigenaar).

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb je advies opgevolgd en de vraag in deze topic gesteld. Hopelijk heb ik daar meer resultaat met het krijgen van een antwoord.

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-02 16:08

_WgV_

It's a magical world!

Verwijderd schreef op 09 August 2003 @ 02:14:
Ik heb je advies opgevolgd en de vraag in deze topic gesteld. Hopelijk heb ik daar meer resultaat met het krijgen van een antwoord.
Je heb daar ook al antwoord: alleen midi voor ringtones en amr voor andere geluiden/ memo's.

#StopBurningStuff

Verwijderd

Je vergeet .imy :)

Verwijderd

http://www.audio-now.com/...ic-ringtone-converter.htm

Ga hier eens voor de gein kijken.. Heb je misschien wat aan.

Greetings

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 09:58

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
midi en imy formaat

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Pagina: 1