[Winkel] cherrykeyboards.nl uit de pricewatch en geen email?

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

• Menthix
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07 20:02
Op zondag 27 juni heb ik een bestelling gedaan bij Cherry-Keyboards ( http://www.cherrykeyboards.nl/ ), het gaat hierbij om 3 maal "G84-4100 PTMEU, Notebook keyboard , Cherry" (zwarte mini toetsenboordjes) die ik onder rembours bij deze zaak besteld heb. Echter is het nu vrijdag 8 augustus en wacht ik nu dus bijna 2 weken op mijn bestelling. Ik weet dat dit opzich niet erg lang is ofzo en daar gaat het ook niet om, toch ging ik even in bij de pricewatch kijken om te kijken hoelang levering bij andere duurde en tot mijn verbazing kon ik Cherry Keyboads niet meer in de pricewatch terug vinden... Dit was een paar dagen geleden ik dacht dat het wel een rede had en heb er geen aandacht aanbesteed.
Maar een kwatiertje geleden ben ik Cherry Keyboards zelf eens gaan mailen om te vragen na de status van mijn order, alleen dan krijg ik dus de mail terug met de melding:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
   ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<cherrykey@a1-interflow.nl>
    (reason: 550 Invalid recipient <cherrykey@a1-interflow.nl>)

----- Transcript of session follows -----
... while talking to mail.amercom.nl.:
>>> DATA
<<< 550 Invalid recipient <cherrykey@a1-interflow.nl>
550 5.1.1 <cherrykey@a1-interflow.nl>... User unknown
<<< 503 No recipients specified

Ik had gewoon reply gedrukt bij de automatische mail die ik van hun had gehad als bevestiging van mijn order, op hun site gezocht naar een ander emailadres, maar de enigste die daar voor komt is degene die niet werkt.
Voor de rest is er ook geen telefoonnummer te vinden van Cherry Keboards (alleen post adress).

Heb ook al rond gekeken op a1-interflow.nl maar het lijkt erop dat Cherry Keyboards slechts een klant van hun is, daar zal ik denk ik ook niet veel mee opschieten, maar heb ze wel over de kwestie gemailed (als ik wat van hun hoor laat ik het weten).

Maar mijn vraag is dus: Weet iemand wat er met Cherry-Keyboards ( http://www.cherrykeyboards.nl/ ) aan de hand is ??
- Plotseling van de pricewatch af
- Hun emailadress doet het niet meer
- Geen telefoonnummer op de site
- Na twee weken nog totaal niks gehoord over mijn order
...beetje raar allemaal.

Voor de duidlijkheid: Het gaat mij er dus totaal niet om dat het al twee weken duurt, weet dat dit in principe nog niet zo lange tijd is, maar ik was gewoon benieuwd naar de status van mijn bestelling, en toen kreeg ik deze raare dingen waardoor je toch wel aan het denken gaat... iemand ander misschien ervaring met Cherry Keyboards (de winkel dan he, niet de boordjes zelf)?

Hoop dat dit in het goeie forum staat? Had geen idee waar ik het anders moet posten.

[ Voor 4% gewijzigd door Menthix op 08-08-2003 01:31 ]

Menthix.net | Contact Me

Verwijderd

stuur eens een kaartje naar Duiven, ze zitten volgens de routeplanner op het Centerpoort. of bel hun buren even..
http://mapmachinedd03.lok...misation=90&routedetail=2

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2003 12:17 ]

• jmr
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 21:47

jmr

Ik weet niet of ik dit mag posten, maar de domeinnaam geeft deze informatie:

Administrative contact:
J. van Gennep
+31 263708505
postmaster@cherrykeyboards.nl

Registrar:
Amercom B.V.
Zielhorsterweg 71
3813 ZX AMERSFOORT
Netherlands

"640K ought to be enough for anybody." Bill Gates, 1981

• Menthix
Allebei bedank voor de informatie... ik wacht nog even af of er een reactie komt van info@a1-interflow.nl, anders ga ik die telefoonnummers proberen.

Ondertussen vraag ik me af of er iemand weet waarom ze zo opeens uit de pricewatch zijn verdwenen (ze hadden ook geen slechte beoordeleing ofzo) en of er andere mensen zijn met ervaring bij deze winkel.

Menthix.net | Contact Me

• jmr
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 21:47

jmr

Ik koop mijn cherry bordjes altijd bij Vierpool, zie http://www.vierpool.nl

"640K ought to be enough for anybody." Bill Gates, 1981

• Menthix
Klein shopje... Vanmorgen reply gehad op mijn mail:
[quote]Geachte heer,

Onze excuses voor het ongemak. De emailadressen zijn weer hersteld. Als het
goed is, ontvangt u een dezer dagen uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Jeroen van Gennep[/qoute]

En ja hoor, de postbode kwam denet netjes langs met en pakketje (had alleen uiteraard niet de bel gehoord, dus morgen pas halen bij het postkantoor). Maar alles is dus goed gekomen, het bedrijf is alleen iets aan de slordige kant kwa communicatie.

Menthix.net | Contact Me

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:51

LopeZ

Too much is never enough

En wat heeft dit met OH te maken ?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.