De 'randvoorwaarden' van mijn situatie zijn als volgt:
Eén kleine 'unknown':
Ik weet uit ervaring dat lang niet alle mp3-afspelende apparaten 'gapless' kunnen spelen. De DVD/VideoCD/CD/CD-RW/MP3 speler bij mijn ouders kan het niet en ook de mp3 autoradio van een collega van mij laat tussen ieder nummer een pauze vallen.
Dat is niet erg als je losse nummers afspeelt.
Dat vind ik persoonlijk wèl vreselijk irritant als je naar een MP3 rip van een continue mix-CD zit te luisteren... En laat nou die verzameling rips van mijn CD collectie vooral bestaan uit mix CDs die niet per CD maar per track geript zijn...
Speelt de Archos Jukebox de nummers 'gapless' af, dus zonder tussenpauze ? of hoor je bij ieder nieuw nummer een 'gap', een stilte ?
Tot nu toe ben ik weinig reviews tegengekomen van dit al wat ouder apparaatje, maar daar ben ik niets in tegengekomen over het al dan niet 'gapless' kunnen afspelen.
ZIJN er eigenlijk wel portable (HD-based) MP3 spelers die het kunnen, en zo ja, welke ?
- Ik heb een MD speler heb die half op sterven ligt, en dus aan vervanging toe is, waarbij ik de overgang van medium naar mp3 wil maken
- Ik zit op een hele grote verzameling live DJ mixes in MP3 vorm, o.a. BBC Radio 1 Essential Mixes
- Ik heb vanwege gebruiksgemak een aanzienlijk deel van mijn CD collectie als MP3 geript naar PC
- Ik heb voorlopig op mijn studentenkamer géén internetaansluiting
- (en nog erger) Ik heb voorlopig ook helemaal geen PC op mijn studentenkamer
- Ik heb een aanbieding gezien heb voor een Archos Jukebox Studio 20 voor € 260,- ( En ondertussen ook al ergens voor €249,- )
Eén kleine 'unknown':
Ik weet uit ervaring dat lang niet alle mp3-afspelende apparaten 'gapless' kunnen spelen. De DVD/VideoCD/CD/CD-RW/MP3 speler bij mijn ouders kan het niet en ook de mp3 autoradio van een collega van mij laat tussen ieder nummer een pauze vallen.
Dat is niet erg als je losse nummers afspeelt.
Dat vind ik persoonlijk wèl vreselijk irritant als je naar een MP3 rip van een continue mix-CD zit te luisteren... En laat nou die verzameling rips van mijn CD collectie vooral bestaan uit mix CDs die niet per CD maar per track geript zijn...
Speelt de Archos Jukebox de nummers 'gapless' af, dus zonder tussenpauze ? of hoor je bij ieder nieuw nummer een 'gap', een stilte ?
Tot nu toe ben ik weinig reviews tegengekomen van dit al wat ouder apparaatje, maar daar ben ik niets in tegengekomen over het al dan niet 'gapless' kunnen afspelen.
ZIJN er eigenlijk wel portable (HD-based) MP3 spelers die het kunnen, en zo ja, welke ?
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE