Toon posts:

[Java] compiler, zonder installatie *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De systemen bij ons op het werk zijn dusdanig afgeschermd, dat ik geen software kan installeren. ik wil echter wel met java aan de slag. bestaat er een compiler die ik niet hoef te installeren maar als een "stand-alone"programma kan draaien??

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ehm, als je voor je werk moet compilen dan moet er toch voor gezorgt worden dat je een compiler hebt :?
gewoon even langs systeembeheer gaan ;)

trouwens, volgens mij kan je gewoon de sdk van sun zo uitpakken en gebruiken, wel even je enviroment instellen enzo.

[ Voor 30% gewijzigd door Erkens op 07-08-2003 22:56 ]

Verwijderd

Erkens schreef op 07 augustus 2003 @ 22:55:
trouwens, volgens mij kan je gewoon de sdk van sun zo uitpakken en gebruiken, wel even je enviroment instellen enzo.
Jep.

• matthijsln
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-07 16:33
Is dit misschien wat je zoekt? Hij is in ieder geval wel snel. Je hebt er nog wel een rt.jar of iets dergelijks voor nodig.

http://oss.software.ibm.com/developerworks/opensource/jikes/

Verwijderd

Topicstarter
dat is 't hem, ik ben bezig met een cursus.... en niet voor het werk....

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Java compiler wordt alleen nog maar via een win installer geleverd. Echter problemen met de SDK opzich zal je niet hebben gok ik, dat zijn slechts files als javac ed. Het probleem lijkt me eerder te zitten in dat je JRE zich wil binden in je browsers, configuratiescherm ed.

Wat een optie is, is om de J2SDK te installeren op een soortgelijk NT product, de map te tarren en bzippen te archiveren en daarna op je doelplatform uitpakken.
Als je systeem dan al een JRE heeft draaien, dan voorzie ik geen problemen :)

Verwijderd

Topicstarter
matthijsln,

dit heb ik nodig... nu nog de SDK uitpakken, en dan kan ik aan de slag!
Pagina: 1