Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Mmm, je hebt 512Mb DDR.....als dat niet genoeg is ben ik een kale kip!
<morph mode>
POK POK!!!
</morph mode>
Waarschijnlijk zit je geheugen te vol en kan het geheugen managment niet genoeg geheugen vrij maken...he...dat is een klein probleempje in windows..
Efkes herstarten en het zou moeten werken!
<morph mode>
POK POK!!!
</morph mode>
Waarschijnlijk zit je geheugen te vol en kan het geheugen managment niet genoeg geheugen vrij maken...he...dat is een klein probleempje in windows..
Efkes herstarten en het zou moeten werken!
There is no place like ::1
Welke player gebruik je? WMP is nogal niet echt ideaal, vooral niet bij MPEG2..
Als je dezelfde matrix als mij hebt: (de dvd): die speelt het beste af met winDVD.
Zoiezo zou ik powerdvd of Windvd gebruiken voor mpeg2 files.
Als je dezelfde matrix als mij hebt: (de dvd): die speelt het beste af met winDVD.
Zoiezo zou ik powerdvd of Windvd gebruiken voor mpeg2 files.
Verwijderd
Codec die memory leakt? Corrupt bestand?
(kijk even in de taskmanager waar t geheugen heengaat
)
(kijk even in de taskmanager waar t geheugen heengaat
Gaat btw niet om mijn PC maar van een neef van me, hij gebruikt Windows media Player 9.0, met de nieuwste patch, hij heeft 480 SDR geheugen. Ook heeft hij al geprobeerd om de file af te spelen met Quicktime, Realplayer, WInamp, Mplayer 2, Kazaa.
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verwijderd
Lekker nuttig. Al die programma's gebruiken dezelfde codec! Het is beter om gebruik te maken van windvd of powerdvd bij het afspelen van dit soort bestanden. (En ja, er is een kans dat ie dan *weer* dezelfde codec gebruikt, maar in power/windvd werkt 't op een of andere manier beter...)YellowNeck schreef op 07 August 2003 @ 22:58:
Ook heeft hij al geprobeerd om de file af te spelen met Quicktime, Realplayer, WInamp, Mplayer 2, Kazaa.
Pagina: 1