GeForceFX to Quadro modden

Pagina: 1
Acties:

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-06 21:59
Hoi Mensen,

Is iemand met een FX er hier al in geslaagd een tool te vinden voor het soft modden van een FX naar een Quadro ? Opdat je dan die MaxExtreme drivers kan installeren van nvidia voor 3Dmax ?

op deze site http://www.nvworld.ru/index_e.shtml zie ik een versie staan van Rivatuner die al wat optimalisaties heeft voor een fx5600 ofzo , maar heeft iemand al een nieuwere versie gezien die misschien terug zo'n quadro mod-optie heeft maar nu voor de FX'en ? Liefst voor een FX5900u _/-\o_ :+

Mijn Specs

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
nope, maar "unwinder" van guru3D is er mee bezig geloof ik.

kan dus nog niet. Softquadro 4 staat ook even stil trouwens.

specs

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-06 21:59
Dus als ik het zo hoor dan was die Softquadro4 het enige tooltje dat je kon voor de 4-serie ? En dat zat dan in Rivatuner verwerkt ? Klopt dat ? Dus in feite af en toe Guru3D in de gaten houden zou niet slecht zijn als je zegt dat iemand van die mensen daar aan bezig is ? :)

Mijn Specs

• maratropa
  • Niet online
yessss.

al zijn er ook wel wat russen die zich er me bezig houden, maar over het algemeen komt er op guru3d en de forums als eerst info over.

specs

• Wimo.
  • Laatst online: 02:35

Wimo.

Shake and Bake!

Kick!

Iemand al geprobeerd zijn of haar FX om te flashen naar een quadro? Op dit moment is het software matig dus mogelijk .. Ben zelf op zoek naar een leuk 3d kaartje en aangezien de 5900 om te flashen is naar een FX3000 leek me dit wel wat

• dr paaj
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 09:19
Waar haal jij de softmod vandaan? ik heb nog niets kunnen vinden(guru3D) of ik ben echt scheel B)

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Je bent echt scheel B)

http://www.guru3d.com/for...ead.php?s=&threadid=66886

Ik wil dus een 5800 in een fx 2000 of een 5900 in een fx 3000 modden .. enige probleem nu is het feit dat de fx 3000 softmod niet volledig werkt met proe en ugs

De 5800-->fx 2000 mod werkt 100% .. alleen jammer dat mijn leverancier de 5800 niet heeft 8)7

• dr paaj
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 09:19
B) behoorlijk ja maar igg bedankt.

Verwijderd

Wat is eigenlijk het voordeel van zo'n mod, behalve dat je dan een andere driver kan installeren?

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Opengl performance gaat vooruit.. met spellen ga je er overigens alleen op achteruit
Pagina: 1