VGA Kaart drivers kan ik niet updaten

Pagina: 1
Acties:

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03-2025
Pff wat heb ik nou weer, ik heb net winxp+SP1 geinstalled, en nou installeerd dat kutwindows me VGA automatisch.

"wat loop jen ou te piepen" hoor ik je al denken, maar windows installeerd hem als "geforce3 (microsoft corpration)".

Juist, nu is mijn kaart opeens van MS :r

Maar goed, als ik dus de driver wil updaten naar een detanator, dan zegt hij dat hij geen betere drivers kan vinden dat de reeds geinstalleerde :r

Elke keer als ik de hardware uninstall, installeerd dat KUTwindows hem weer :r :r

Grrr. TE irritant.

Iemand idee hoe te installeren :?

alvast thx.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ehm je kan toch ook kiezen welke driver je wilt installeren? Heb er nooit echt problemen mee gehad. Moet je ff een detonator handmatig installeren ipv de setup te runnen....

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• OnTracK
  • Laatst online: 18:29
je moet toch gewoon de install runnen van de detonators? ik update die dingen nooit handmatig (aangezien ik ook de nview software gebruik voor m'n dual monitor)

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:11
Vind het wel handig, die ingebouwde drivers, zit je tenminste in ieder geval niet op 640x480x16 te werken naar een verse install. Als jij Windows naar nieuwe drivers laat zoeken en er wordt niets gevonden kun je óf WHQL drivers proberen, of bij 'Stuurprogramma bijwerken' -> 'Zelf kiezen' -> 'Niet zoeken. Ik bepaal zelf welk suurpogramma ...' -> 'Bladeren' -> enz kiezen. Vind het een beetje zwak om af te gaan geven op MS en Windows terwijl je zelf niet snap hoe het werkt. :z

• mdj84nl
Nielson schreef op 07 August 2003 @ 21:54:
Vind het wel handig, die ingebouwde drivers, zit je tenminste in ieder geval niet op 640x480x16 te werken naar een verse install. Als jij Windows naar nieuwe drivers laat zoeken en er wordt niets gevonden kun je óf WHQL drivers proberen, of bij 'Stuurprogramma bijwerken' -> 'Zelf kiezen' -> 'Niet zoeken. Ik bepaal zelf welk suurpogramma ...' -> 'Bladeren' -> enz kiezen. Vind het een beetje zwak om af te gaan geven op MS en Windows terwijl je zelf niet snap hoe het werkt. :z
heel leuk, toevallig werkte juist het handmatige gedeelte niet, dus ga nou niet denken dat ik er geen verstand van heb B)

Aangezien de nieuwste drivers geensetup bevatten, moest het zo, maar dat deed hij dus niet. Heb nu oudere (44.67 ofzo) en nu werkt ie wel. (dmv de setup)

Maar handmatig updaten werkt dus nog steeds niet :{

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:20
Hij zal de oude inf wel pakken die moet je even verwijderen had ik laatst ook met mijn videokaart staat in c:\windows\inf* *= nummer meestal 1

And this !! Is to go even further beyond!!!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:11
mdj84nl schreef op 07 August 2003 @ 22:20:
[...]

heel leuk, toevallig werkte juist het handmatige gedeelte niet, dus ga nou niet denken dat ik er geen verstand van heb B)

Aangezien de nieuwste drivers geensetup bevatten, moest het zo, maar dat deed hij dus niet. Heb nu oudere (44.67 ofzo) en nu werkt ie wel. (dmv de setup)

Maar handmatig updaten werkt dus nog steeds niet :{
Ah sorry, dat kon ik dus niet echt uit je post opmaken. ;)

Maar doe je het echt op de volgende manier, want dan lukt me het zelfs om een totaal verkeerde driver te installeren :

Stuurpogramma bijwerken -> Ik wil zelf kizen (geavanceerd) -> Niet zoeken. Ik bepaal zelf ... -> Bladeren -> Lokatie drivers opgeven -> Gewenste driver selecteren -> enz.

Om de installatie van de MS drivers te voorkomen kun je proberen de nv*.inf files in de \Windows\Inf directory te verwijderen. Kijk wel even of systemrestore ze niet meteen terug zet.

• mdj84nl
Nielson schreef op 08 August 2003 @ 09:32:
[...]

Ah sorry, dat kon ik dus niet echt uit je post opmaken. ;)

Maar doe je het echt op de volgende manier, want dan lukt me het zelfs om een totaal verkeerde driver te installeren :

Stuurpogramma bijwerken -> Ik wil zelf kizen (geavanceerd) -> Niet zoeken. Ik bepaal zelf ... -> Bladeren -> Lokatie drivers opgeven -> Gewenste driver selecteren -> enz.

Om de installatie van de MS drivers te voorkomen kun je proberen de nv*.inf files in de \Windows\Inf directory te verwijderen. Kijk wel even of systemrestore ze niet meteen terug zet.
oh zo :{

ff checken of dit werkt, ik dacht dat je gewoon bedoelde, geavanceerd-->zoeken en dan naar die *.inf.
Pagina: 1