Toon posts:

monitor/3d kaart probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
gister zat ik gewoon achter computer, en opeens ging mn beeld trillen, eerst rustig, alsof een telefoon ernaast afgaat door die signalen maar hetwerd steeds erger, kon niks meer lezen en om de 5s valt hij uit, dan weer terug trillend

vanmiddag zet ik em aan, na 3kwartier hetzelfde, uitgezet even gewacht toen weer na 10min...

kast open gehad, niks raars, maar ik denk dus dat het aan de videokaart ligt, dat hij niet goed gekoeld ofzo wordt, maar die is niet erg warm ofzo

gaat om geforce 3 ti200 en dell 17inch monitor

wat kan het zijn?

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Probeer even de monitor achter een andere videokaart of computer, doet hij niks meer dan is hij kapoet. Hoe oud is de monitor?

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Verwijderd

Topicstarter
1,5 jaaronvgeveer

maar jij denkt dus dat het aan monitor ligt?

• Entertainment
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
probeer ff andere monitor... of andere video kaart?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik denk ook een monitorprobleem idd. Test de monitor eens aan een andere pc. Als het probleem daar ook optreed is het duidelijk. Misschien wordt hij met dit hete weer na een tijd aanslaan wel te warm ofzo, daar kan je ook nog even op testen :)

Verwijderd

Topicstarter
ja andere monitor geprobeerd...werkt goed...ja het kan door warmte komen en anders maar een nieuwe....

Verwijderd

Topicstarter
oow monitor had ik vanochtend aangezet, ben ik gaan werken maar mn zus was vanmiddag gaan kijken, deed ie het weer

dus toch aan 3dkaart..wordt hij dan te warm en is dat te repareren of gewoon een nieuwe??

edit: nu heb ik het zelf gezien....hij gaat niet zo raar bewegen/trillen, met deze monitor valt hij alleen steeds uit...en steeds langer...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2003 17:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand wat het kan zijn aan de 3dkaart??

anders maar een nieuwe halen
Pagina: 1